مقایسه باتری آیفون 15 پرو مکس با گلکسی اس 23 اولترا

تماشا کنید: مقایسه عملکرد باتری آیفون 15 پرو مکس با گلکسی اس 23 اولترا

در این مطلب با یک ویدیو به مقایسه عملکرد باتری آیفون 15 پرو مکس اپل با سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا پرداخته‌ایم تا ببینیم کدام گوشی شارژدهی بیشتری دارد.

اگر بخواهیم گوشی هوشمندی که بهترین باتری و بیشترین زمان شارژدهی را دارد، معرفی کنیم، قطعا اسمی از پرچمداران سامسونگ و اپل به میان نمی‌آید. آیفون 15 پرو مکس که مدتی پیش معرفی شد و گلکسی اس 23 اولترا، آخرین و گران‌ترین پرچمدار سامسونگ، بهترین گوشی های پرچمدار بازار هستند و هر دو باتری ضعیفی ندارند، اما در بین گوشی های هوشمند دارای بهترین باتری نیستند. اما حالا می‌خواهیم عملکرد باتری آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 Ultra را مقایسه کنیم تا ببینیم بین این دو گوشی جذاب و گران‌قیمت، کدامیک عملکرد بهتری را در زمینه عمر باتری و شارژدهی ارائه می‌کنند.

ویدیوی مقایسه عملکرد باتری آیفون 15 پرو مکس و گلکسی اس 23 اولترا

در ویدیوی زیر می‌توانید مقایسه عملکرد باتری iPhone 15 Pro Max و Galaxy S23 Ultra را مشاهده کنید. شما فکر می‌کنید کدام گوشی در زمینه شارژدهی و عمر باتری، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد؟

در سال گذشته دیده بودیم که باتری گلکسی اس 23 اولترا از آیفون 14 پرو مکس شکست خورده بود. حالا امسال اپل برای پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 15 پرو مکس، هم ظرفیت باتری را کمی بیشتر کرده و هم از چیپست جدید سه نانومتری استفاده کرده که باعث می‌شود شارژدهی بیشتری نسبت به مدل سال گذشته داشته باشد. iPhone 15 Pro Max دارای باتری 4441 میلی‌آمپرساعتی است که با حداکثر توان 25 وات به‌صورت سیمی و 15 وات به‌صورت بی سیم شارژ می‌شود. این گوشی دارای چیپست سه نانومتری Apple A17 Pro است و از پردازنده‌ای با حداکثر فرکانس 3.78 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

در مقابل، سامسونگ گلکسی S23 Ultra از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ 45 وات سیمی و 15 وات بی سیم بهره می‌برد و به تراشه چهار نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی به‌همراه پردازنده‌ای با حداکثر فرکانس 3.36 گیگاهرتز مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*