قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول

پویش همکلاسی همراه اول با قرعه‌کشی ۱۰۰ گوشی 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان شروع شد

قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول آغاز شد. در این کمپین، طبق قرعه‌کشی ۱۰۰ گوشی 5G به دانش‌آموزان، دانشجویان و البته مادران آن‌ها اهدا خواهد شد.

۱۵ اکتبر به‌عنوان روز جهانی دانش آموزش و شروع سال جدید تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نام‌گذاری شده است. همراه اول نیز برای ادای احترام به این قشر جوان جامعه، پویشی را تحت عنوان «پویش همکلاسی» راه‌اندازی کرده تا در کنار ارائه سیم کارت‌های جدید، بسته‌ها و تخفیف‌های ویژه به جامعه علمی، قرعه‌کشی بزرگ ۱۰۰ گوشی هوشمند 5G را هم برگزار کند و به‌نوعی در این مسیر علمی کنار قشر محصل جامعه باشد.

قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول

اما به‌منظور پاس‌داشت زحمات مادرانی که در طول این ایام کنار فرزندان خود حضور داشته و به کسب علم آن‌ها کمک کرده‌اند، همراه اول حضور مادران دانش‌آموزان و دانشجویان را هم در این قرعه‌کشی بزرگ فراهم کرده است.

بر همین اساس کلیه دانش‌آموزان و دانشجویان و همینطور مادران گرامی آن‌ها تا پایان فصل پاییز ۱۴۰۲ مهلت دارند با خرید یک سیم کارت دانش آموزی، دانشجویی و جوانان و یا با فعال‌سازی بسته‌های اینترنت ویژه و مکالمه ویژه آغاز سال جدید تحصیلی، در قرعه‌کشی ۱۰۰ گوشی موبایل 5G شرکت کرده و از هدایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

شرایط دانش‌آموزان برای شرکت در قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول

کلیه دانش‌آموزان از بازه سنی ۶ تا ۱۸ سال، با خرید سیم کارت دائمی نوجوان و یا دریافت سیم کارت اعتباری رایگان انارستان همراه اول، در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. این افراد با خرید سیم کارت دائمی نوجوان همراه اول، می‌توانند از بسته هدیه ۴۵ گیگابایتی اینترنت بومینو، ۴۵۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۴۵۰ پیامک رایگان بهره‌مند شوند.

علاوه بر این ۱) ۴۵ گیگابایت ترافیک جهت تماشای محتوای ویدیویی آموزشی در مدرسه مجازی آی نو، ۲) ۱۰ گیگابایت حافظه ابری رایگان در ابرهمراهی، ۳) عضویت یک ماهه در پلتفرم فیلم و انیمیشن دیدیمون و ۴) همینطور ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب آنلاین کمک آموزشی و کمک درسی از فروشگاه چی بخونم را دریافت خواهند کرد.

قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول

دانش‌آموزانی که سیم کارت رایگان انارستان را هم تهیه کرده‌اند، می‌توانند از ۱) بسته هدیه ۶۳ گیگابایتی ۹ ماهه، ۲) ۵۰۰ تومان شارژ اولیه و ۳) ۱۰ گیگ فضای رایگان ذخیره‌سازی در حافظه ابری ابرهمراهی بهره‌مند شوند.

اما تکلیف دانش‌آموزانی که هم اکنون از سیم کارت انارستان استفاده می‌کنند چیست؟ آیا این افراد هم می‌توانند در قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول شرکت کنند؟ خبر خوب اینکه، این دسته از دانش آموزان هم می‌توانند با خرید بسته ترکیبی این کمپین شامل ۹ گیگ اینترنت ۳ ماهه انارستان، ۹۰ دقیقه مکالمه ۳ ماهه و ۹۰ پیامک، در این قرعه‌کشی شرکت داده شوند. این افراد همچنین می‌توانند از هدایایی مثل ۱) ۹ گیگ ترافیک جهت تماشای محتوای درسی مدرسه مجازی آی نو و ۲) ۱۰ گیگ فضای ابری رایگان در ابرهمراهی نیز بهره ببرند.

دانشجویان چگونه می‌توانند در قرعه‌کشی این کمپین شرکت کنند؟

دانشجویان عزیزی که قصد شرکت در قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول را دارند هم می‌توانند با تهیه سیم کارت دائمی جوان با تخفیف ۵۰ درصدی و مبلغ کل ۸۰ هزار تومانی، عضو این کمپین شوند و شانس برنده شدن یکی از ۱۰۰ گوشی 5G را کسب کنند. اما علاوه بر آن می‌توانند از هدایای دیجیتالی همراه اول همچون ۱) ۱۰ گیگ اینترنت یک ماهه، ۲) ۱۰ گیگ اینترنت ۴ ماهه، ۳) ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۴) ۲۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه نیز استفاده کنند.

قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول

این افراد همچنین می‌توانند با خرید سیم کارت اعتباری (دانشجویی) به قیمت ۲۰ هزار تومان و بسته هدیه ۵۰ گیگابایتی ۵ ماهه در این قرعه‌کشی شرکت داده شوند. افرادی که هم اکنون جزو مشترکین همراه اول هستند هم می‌توانند با خرید یکی از بسته‌های این پویش، به آن بپیوندند.

مادران برای شرکت در این قرعه‌کشی چه‌کاری باید انجام دهند؟

مادران دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز نیز می‌توانند با فعال‌سازی بسته ویژه مادران روی سیم کارت همراه اول خود، وارد این کمپین شوند. این بسته شامل ۱) ۵۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۲) ۱۵۰ هزار تومان بن تخفیف خرید آنلاین از فروشگاه خانومی، ۳) ۱۰۰ هزار تومان اشتراک رایگان استفاده از سرویس گپ فیلم، ۴) ۱۵۰ هزار تومان استفاده از خدمات در منزل آچاره و ۵) ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید اندروید باکس از طریق نت باکس می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قرعه کشی پویش همکلاسی همراه اول می‌توانید به صفحه همکلاسی در سایت این شرکت مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*