فول آپشن ترین خودرو وارداتی

این شاسی بلند چینی، فول آپشن ترین خودرو وارداتی اخیر است

شاسی بلند چینی گک GS3 راسا موتور به‌عنوان فول آپشن ترین خودرو وارداتی جدید بازار ایران محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات GAC GS3 آشنا می‌شویم.

خودروهای وارداتی اخیرا به سامانه یکپارچه اضافه شدند و شرکت‌ها نیز کاتالوگ رسمی آنها را منتشر کردند. در حالی که بسیاری از خودروها به‌دلیل رسیدن به سقف واردات در نسخه‌های کم‌آپشن وارد کشور شدند، شاسی بلند چینی گک ترامپچی GS3 مدل 2023 با آپشن‌های زیاد خود توانست لقب فول آپشن ترین خودرو وارداتی جدید را به خود اختصاص دهد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

معرفی فول آپشن ترین خودرو وارداتی

گفتنی است کاتالوگ و مشخصات این شاسی بلند چینی به دلیل این‌که قیمت آن توسط شورای رقابت تعیین نشده بود از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی حذف شده است. از این رو مشتریان امکان خرید این خودرو را نخواهند داشت. البته پس از این‌که قیمت علی‌الحساب و نهایی آن توسط شورای رقابت تعیین شود، مجددا امکان خرید آن در سامانه فراهم خواهد شد.

بخش طراحی

فول آپشن ترین خودرو وارداتی

گک GS3 از لحاظ ظاهری به‌خصوص در بخش جلوپنجره و فرم چراغ‌ها به پژو 2008 جدید شباهت زیادی دارد و به‌نظر می‌رسد طراحان گک این عناصر را از پژو 2008 جدید کپی‌پرداری کردند. طراحی نمای کناری نیز نشان می‌دهد این شاسی بلند در ردیف شاسی بلندهای جمع‌وجور قرار دارد.

فول آپشن ترین خودرو وارداتی

در نمای عقب گک GS3 دو چراغ با خطوط شکسته به‌چشم می‌خورند که توانستند نمای اسپرتی را به‌وجود بیاورند. همچنین دو سراگزوز بزرگ در وسط و دیفیوزر مشکی‌رنگ نیز در جذاب‌تر شدن و ایجاد نمای خشن در این بخش نقش زیادی داشته است. به‌طور کلی این خودرو حتی با کپی‌برداری‌های انجام شده نیز از طراحی هماهنگ و جذابی بهره می‌برد.

امکانات ایمنی گک GS3

فول آپشن ترین خودرو وارداتی

از امکانات ایمنی این شاسی بلند می‌توان به دوربین عقب با دوربین 360 درجه، رادار کمکی ماندن در لاین، رادار هشدار تغییر لاین، رادار تابلوخوان، رادار پیشگیری از تصادف جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، سیستم محدودکننده سرعت، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم پارک دوبل اتومات، سیستم ترمز اضطراری، سیستم پارک دوبل اتومات، سیستم ترمز اضطراری، 6 ایربگ، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده، سیستم کنترل پایداری و ترمزهای ABS و EBD اشاره کرد.

امکانات رفاهی

فول آپشن ترین خودرو وارداتی

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون کیت بدنه اسپرت، صندوق عقب برقی، شارژر وایرلس، سقف پانوراما، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، روکش چرمی فرمان، آینه تاشو برقی، دستگیره مخفی درها، رینگ 19 اینچی، بلوتوث و نویگیشن و USB، تهویه اتومات، صندلی 6 حالته برقی راننده، سنسور نور و باران، نورپردازی داخلی کابین، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، چراغ بدرقه، چراغ مه‌شکن عقب، چراغ جلو LED با نور بالای اتومات و سیستم انتقال اطلاعات موبایل روی نمایشگر خودرو بهره می‌برد.

مشخصات فنی فول آپشن ترین خودرو وارداتی

گک GS3

گک GS3 همانند گک امپو با یک موتور و گیربکس در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. این خودرو با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به تولید برساند.یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

گک GS3

این خودرو ظرف مدت 8.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت آن نیز به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.8 لیتر خواهد بود.

قیمت گک GS3 در بازارهای جهانی

گک GS3

نسخه فول گک GS3 که قرار است به‌شکل وارداتی به بازار ایران عرضه شود، در بازارهای جهانی حدود 20 هزار دلار قیمت دارد که با توجه به تعرفه و سایر هزینه‌ها، قیمت آن در ایران بیشتر از 2 میلیارد تومان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*