نصب دو اکانت واتساپ

قابلیت نصب دو اکانت واتساپ روی یک گوشی بالاخره ممکن شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت نصب دو اکانت واتساپ روی یک گوشی به‌طور رسمی برای کاربران این اپلیکیشن پیام رسان محبوب ارائه شد.

در اوایل ماه آگوست امسال در اخبار تکنولوژی داشتیم که واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جذاب و مورد انتظار برای کاربران نسخه بتای خود است و آن هم چیزی نبود جز پشتیبانی از چند حساب کاربری روی یک گوشی. این قابلیت به‌خصوص برای کسانی که با دو سیم کارت در گوشی هوشمند خود کار می‌کنند و از یکی برای استفاده شخصی و دیگری برای کسب‌وکار بهره می‌برند، بسیار مفید خواهد بود. خبر خوب این است که این ویژگی اکنون به‌صورت رسمی برای تمام 2.7 میلیارد کاربر اپلیکیشن واتساپ ارائه می‌شود.

قابلیت نصب دو اکانت واتساپ برای تمام کاربران ارائه می‌شود

طبق اعلام رسمی متا، واتساپ در حال ارائه قابلیت نصب دو اکانت روی یک گوشی است و حالا تمام کاربران می‌توانند به‌صورت همزمان، دو حساب کاربری را در برنامه رسمی Whatsapp داشته باشند. این تغییر مهم و بزرگ از امروز آغاز می‌شود و تمام کاربران گوشی های اندروید و آی او اس می‌توانند منتظر دریافت این قابلیت برای اپلیکیشن واتس اپ خود باشند.

با استفاده از این ویژگی جدید، دیگر نیازی نیست که برای استفاده از دو حساب کاربری، هر بار از اکانت واتس اپ خود خارج شوید یا دو گوشی همراه خود داشته باشید. همچنین بسیاری از کاربران نیز مجبور بودند از اپلیکیشن‌های جانبی مثل واتساپ بیزینس برای استفاده از حساب کاربری دوم خود کمک بگیرند. حالا با استفاده از این قابلیت، می‌توانید روی یک گوشی و فقط با استفاده از اپلیکیشن اصلی Whatsapp، دو حساب کاربری فعال داشته باشید. فقط کافی است از گوشی هوشمندی استفاده کنید که از چند سیم کارت یا eSIM پشتیبانی می‌کند.

نصب دو اکانت واتساپ

برای استفاده از دو حساب کاربری روی واتساپ خود، باید وارد تنظیمات اپلیکیشن Whatsapp شوید، فلش کنار نام خود را لمس کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را انتخاب کنید. همچنین با این قابلیت، شما کنترل حریم خصوصی و تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها را برای هر حساب کاربری به‌صورت جداگانه اعمال خواهید کرد.

پشتیبانی از دو حساب کاربری به‌صورت همزمان در اپلیکیشن واتساپ، یکی از بروزرسانی‌های مهم، مفید و البته مورد انتظار بود که سرانجام برای تمام کاربران در سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است. واتساپ با ویژگی‌های جدید و بروزرسانی‌های مداوم تلاش می‌کند تا علاوه بر حفظ کاربران فعلی خود، کاربران بیشتری را در سراسر جهان به سمت خود جذب کند.

اخیرا نیز ویژگی ایجاد کانال، مشابه تلگرام،‌ به‌صورت رسمی در سراسر جهان برای واتساپ راه‌اندازی شد. همچنین اکنون شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را در حین انجام تماس ویدیویی با واتساپ به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن اکنون از کلیدهای عبور نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب حداقل برای کاربران اندرویدی، دیگر رمز عبور فراموش شده در کار نخواهد بود.