تویوتا لندکروز SE

تویوتا لندکروز SE ؛ حضرت ژاپنی بالاخره برقی شد

تویوتا Landcruiser ژاپنی، ملقب به حضرت، بالاخره برقی شد. تویوتا لندکروزر SE یک خودرو مفهومی الکتریکی آفرودی است که می‌تواند عصر جدیدی را برای سری دوست‌داشتنی لندکروز آغاز کند.

پس از چند سال وقفه، سرانجام خودروی آفرودی نمادین تویوتا یعنی تویوتا لندکروزر بالاخره در بازار ایالات متحده آمریکا احیا شد. قبل از این که سری LC 250 حتی وارد نمایندگی‌های تویوتا شود، این خودروساز بزرگ ژاپنی اکنون از کانسپت لندکروزر SE رونمایی کرده تا بتوانیم نگاهی اجمالی به ظاهر اولین مدل الکتریکی لندکروز بیندازیم.

ویژگی های کانسپت تویوتا لندکروز SE

وقتی صحبت از خودروهای مفهومی می‌شود، معمولا جزئیات خیلی زیادی وجود ندارند و این موضوع در خصوص لندکروزر اس ای نیز صدق می‌کند. با این حال تویوتا اطلاعات جالبی را به‌همراه چندین رندر دیجیتال از این محصول منتشر کرده است. به‌عنوان مثال اکنون متوجه شده‌ایم که لندکروزر SE دارای طول 5.15 متر، عرض 1.98 متر و ارتفاع 1.70 متر است و دو محور عقب و جلوی آن نیز 3.05 متر از یکدیگر فاصله دارند. بنابراین فاصله بین محورهای آن نسبت به مدل تولیدی جدید لندکروزر، تقریبا 20 سانتی‌متر بیشتر شده است.

تویوتا لندکروز SE

تویوتا اعلام کرده که این خودرو دارای سه ردیف صندلی با ظرفیت هفت سرنشین خواهد بود. تاکنون هیچ اشاره‌ای به پیشرانه‌های به‌کار رفته برای این مدل نشده است، ولی گفته می‌شود رانندگان می‌توانند تجربه رانندگی با گشتاور بالا را با این خودرو داشته باشند. با این حال شکی نیست که برای این خودرو از قوای محرکه متشکل از موتورهای الکتریکی دوگانه استفاده شده که نیروی تولیدی آن به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شوند. به‌نظر می‌رسد مدل برقی لندکروز نیز در نهایت همان ویژگی‌های دوست‌داشتنی و شناخته شده‌ی این سری را با خود همراه خواهد داشت. لندکروزر SE قطعا محدود به سفر در جاده‌های صاف و آسفالت شده نخواهد بود و در بیانیه مطبوعاتی تویوتا نیز به عبارت «اعتماد به مقابله با زمین‌های سخت» اشاره شده است که نشان‌دهنده قابلیت‌های آفرودی آن خواهد بود.

تویوتا لندکروز SE

به جز این موارد، هیچ اطلاعات دیگری درباره کانسپت تویوتا Landcruiser SE وجود ندارد؛ اما طبق تصاویر و رندرهایی که تاکنون منتشر شده، بدنه جعبه‌ای‌شکل این خودرو به‌طور غیر قابل انکاری، جذاب، زیبا و باابهت است. در کمال تعجب، این خودرو مفهومی شباهت کمی با همتایان تولیدی خود دارد و شاید اگر نام و نماد تویوتا روی پوزه و بالای نوار باریک چراغ عقب آن وجود نداشتند، ما حتی نمی‌توانستیم تشخیص دهیم که این خودرو به شرکت بزرگ تویوتا تعلق دارد.

گالری عکس های تویوتا لندکروزر برقی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*