آموزش اتصال آیفون به تلویزیون

آموزش اتصال آیفون به تلویزیون

آموزش اتصال آیفون به تلویزیون از آن دسته آموزش‌های کاربردی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با وجود کاربردهای متنوع و فراوان از صفحه گوشی، باز هم در مواردی اتصال آن به تلویزیون مورد نیاز است. ارزش این اتصال به‌ویژه هنگامی که موضوع تماشای فیلم یا برنامه‌های آموزشی در میان باشد بیشتر خودنمایی می‌کند.

با ما در مطالعه این مطلب همراه شوید تا راه و روش صحیح این کار را با شما در میان بگذاریم.

آموزش اتصال آیفون به تلویزیون: لذت تماشای بهتر را تجربه کنید!

گوشی‌های موبایل در سال‌های اخیر در بخش‌ صفحه نمایش شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده‌اند. بزرگ‌تر شدن صفحه، بالا رفتن وضوح تصویر و به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و روز دنیا در زمینه صدا برای این گوشی‌ها به کاربرد روزافزون آنها برای دیدن تصاویر و شنیدن فابل‌های صوتی منجر شده است.

با این وجود، استفاده از صفحه نمایشی به‌مراتب بزرگ‌تر مانند تلویزیون همواره به قوت خود باقی است. ‌علاوه بر خستگی ناشی از نگاه کردن به صفحه موبایل، مواردی مانند دست و پاگیر بودن گوشی همراه، قطع شدن لحظات حساس فیلم و فایل‌های صوتی و تصویری به‌دلیل برقراری تماس‌های غیرمنتظره و بسیاری عوامل دیگر نیز در این مورد موثر بوده و اشتیاق به اتصال آیفون به تلویزیون را بیشتر کرده است.

اتصال آیفون به تلویزیون، راهی عالی برای مشاهده تصاویر و فیلم‌ها در ابعاد بزرگتر است. این کار را می‌توان با استفاده از چند راه مختلف انجام داد که در ادامه به بیان 3 روش آن می‌پردازیم.

اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل HDMI

این روش ساده‌ترین و بهترین روش برای اتصال آیفون به تلویزیون است. برای این کار، به یک کابل HDMI و یک آداپتور Lightning Digital AV نیاز دارید. کابل و تبدیل لایتنینگ به HDMI از پرفروش‌ترین لوازم جانبی محصولات اپل بوده و دستگاه‌های اپل را با پورت خاص لایتنینگ، به دستگاه‌های دارای درگاه HDMI وصل می‌کند. به این ترتیب سیگنال‌های صوتی و تصویری هم‌زمان از دستگاه به نمایشگرهای بزرگتر منتقل می‌شوند.

ابتدا تلویزیون خود را روشن و پورت HDMI را که مایلید آیفون خود را به آن وصل کنید انتخاب کنید

یک سر کابل HDMI را به پورت HDMI تلویزیون و انتهای دیگر را به آداپتور Lightning Digital AV وصل کنید. این مرحله همان  تبدیل لایتنینگ به hdmi است.

در آخرین مرحله کانکتور لایتنینگ آداپتور را به آیفون خود وصل کنید.

روش دوم اتصال آیفون به تلویزیون: کاربرد AirPlay

AirPlay یک ویژگی داخلی آیفون است که به شما امکان می‌دهد محتوای صفحه نمایش خود را به تلویزیون‌های هوشمند اپل TV و سایر دستگاه های سازگار با AirPlay پخش کنید.

برای این کار ابتدا تلویزیون هوشمند خود را روشن کرده و مطمئن شوید که AirPlay نیز روشن است.

در آیفون خود، روی نماد AirPlay در مرکز کنترل، تلویزیون خود را از لیست دستگاه‌های موجود انتخاب کنید.

محتوای صفحه نمایش آیفون خود را روی تلویزیون پخش کنید.

روش سوم: استفاده از دانگل Chromecast

Chromecast یک دانگل کوچک است که به شما امکان می‌دهد محتوای تلفن هوشمند یا رایانه خود را از طریق تلویزیون پخش کنید.

در این روش باید ابتدا دانگل Chromecast خود را به پورت HDMI تلویزیون وصل کنید.

سپس تلویزیون را روشن کنید و مطمئن شوید که Chromecast به درستی کار می‌کند.

در آیفون، برنامه Google Home را باز کنید.

Chromecast خود را انتخاب و روی گزینه Cast Screen/Audio ضربه بزنید.

محتوای صفحه نمایش آیفون خود را روی تلویزیون پخش کنید.

اتصال آیفون به تلویزیون، یک راه عالی برای مشاهده تصاویر و فیلم ها در ابعاد بزرگتر است. با استفاده از یکی از روش‌های بالا، قادر خواهید بود به راحتی آیفون خود را به تلویزیون وصل و از تماشای آن لذت ببرید.

آموزش اتصال آیفون به تلویزیون

نکاتی مهم که باید قبل از خرید کابل لایتنینگ به HDMI بدانید!

کابل لایتنینگ به HDMI یکی از لوازم جانبی کاربردی برای محصولات اپل است که به شما امکان می‌دهد محتوای دستگاه‌های خود را در تلویزیون، مانیتور یا پروژکتور با صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید.

قبل از خرید این کابل، نکاتی مهمی وجود دارد که باید بدانید:

مدل دستگاه خود را بررسی کنید: اولین نکته این است که کابل لایتنینگ به HDMI فقط با محصولات اپل سازگار است. بنابراین، قبل از خرید، حتما مدل دستگاه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این کابل با دستگاه مورد نظر سازگار است.

مشخصات کابل را بررسی کنید: کابل‌های لایتنینگ به HDMI در انواع متنوع با مشخصات مختلف موجود هستند. پیش از خرید، حتما مشخصات کابل را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که از کیفیت و رزولوشن مورد نیاز شما برخوردار است.

کابل اصل بخرید: در بازار کابل‌های لایتنینگ به HDMI تقلبی زیادی وجود دارد که کیفیت مناسبی ندارند. دقت کنید که برای خرید کابل اصل، حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

لایتنینگ به HDMI و نمایش محتوای محصولات اپل روی نمایشگرهای بزرگتر!

کابل لایتنینگ به HDMI یکی از لوازم جانبی کاربردی برای محصولات اپل است که به شما امکان می‌دهد محتوای دستگاه‌های خود را در تلویزیون، مانیتور یا پروژکتور با صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید.

با استفاده از این کابل، می‌توانید به دو روش صفحه نمایش محصولات اپل را روی نمایشگرهای بزرگتر مشاهده کنید:

نمایش محتوای خاص: در این حالت، تنها محتوای خاصی مانند فیلم، عکس یا بازی که در حال پخش است، روی نمایشگر بزرگتر نمایش داده می‌شود. برای انجام این کار، کافی است کابل را به پورت لایتنینگ دستگاه اپل و درگاه HDMI نمایشگر وصل کنید. سپس، دستگاه اپل خود را روشن کنید و محتوای مورد نظر خود را پخش کنید.

انعکاس صفحه نمایش: در این حالت، هر آنچه روی صفحه نمایش محصول اپل وجود دارد، روی نمایشگر بزرگتر نیز نمایش داده می‌شود. برای انجام این کار، کافی است کابل را به پورت لایتنینگ دستگاه اپل و درگاه HDMI نمایشگر وصل کنید. سپس، به تنظیمات دستگاه اپل خود بروید و گزینه Screen Mirroring را انتخاب کنید.

کابل لایتنینگ به HDMI یک راه‌حل عالی برای تماشای فیلم، بازی، ارائه‌های پاورپوینت و غیره در نمایشگرهای بزرگتر است.

سخن آخر

در این مقاله، آموزش اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل لایتنینگ به HDMI را به دو روش نمایش محتوای خاص و انعکاس صفحه نمایش توضیح دادیم.

اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل لایتنینگ به HDMI یک راه‌حل عالی برای تماشای فیلم، بازی، ارائه‌های پاورپوینت و غیره در نمایشگرهای بزرگتر است. با استفاده از این کابل، می‌توانید به راحتی محتوای دستگاه آیفون خود را در تلویزیون مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. اصل این محصول را می‌توانید با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی جانبی تهیه فرمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*