کمپر ون لوکس

معرفی 5 مورد از لوکس ترین کمپر ون های جهان برای عاشقان سفر با خودرو

در این مطلب قصد داریم پنج مورد از لوکس ترین کمپر ون های جهان برای عاشقان سفر با خودرو را به شما معرفی کنیم که امکاناتی در حد و اندازه خانه‌های مجلل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

احتمالا شما هم در جاده‌ها با خودروهای کمپینگ مواجه شده‌اید؛ اما شاید هیچوقت لذت سوار شدن در این خودروها را نچشیده‌اید و نمی‌دانید این کمپر ون ها چقدر می‌‌توانند مجلل، لوکس و راحت باشند. این کمپرن ون های لوکس می‌توانند شما را به هر جایی که می‌خواهید برسانند و علاوه بر آن، امکاناتی را در اختیار شما بگذارند که نمونه آنها را در هتل‌های چند ستاره و درجه یک پیدا خواهید کرد.

بیشتر خودروهای کمپر ون بر پایه خودروهایی مانند فورد ترانزیت یا مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده‌اند و به‌همین دلیل از لحاظ فنی از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند و رانندگی نسبتا آسان و لذت‌بخشی دارند. با این حال در حال حاضر شرکت‌های مختلف اقدام به عرضه چنین خودروهایی کرده‌اند که هر یک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

همین‌جا خیال شما را راحت کنیم؛ این کمپر ون های لوکس، اصلا ارزان نیستند. به هر حال وقتی می‌خواهید یک خودرو کمپینگ خریداری کنید که دارای دوش حمام، صندلی‌های سفارشی و راحت، صفحات خورشیدی و امکانات بی‌شماری است، باید بیش از 100 هزار دلار یا حتی تا نیم میلیون دلار هزینه کنید. اما وقتی توانایی پرداخت چنین هزینه‌ای را داشته باشید، می‌توانید یک خودرو لوکس خریداری کنید که با آن به‌راحتی در جاده‌ها سفر کنید و امکاناتی در حد یک خانه مجلل را با خود به سفرهایتان ببرید.

معرفی لوکس ترین کمپر ون های جهان

برخی از این کمپر ون‌ها به‌اندازه‌ای از تجهیزات و امکانات تجملاتی و لوکس بهره می‌برند که ممکن است شما را متعجب کنند. در این مطلب قصد داریم پنج مورد از لوکس ترین کمپر ون های جهان را به شما معرفی کنیم.

ایر استریم اطلس – Airstream Atlas

کمپر ون لوکس

شرکت ایر استریم از دهه‌ها پیش تاکنون با تریلرهای به رنگ نقره‌ای و البته چشمگیر خود شناخته شده است؛ اما یکی از محصولات جذاب و دیدنی این شرکت، کمپر ون اطلس است که روی شاسی مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده و دارای یک بخش خروجی برقی است که می‌توانید از آن به‌عنوان فضای بیشتر در کابین در هنگام کمپ کردن استفاده کنید. یک کاناپه سه نفره، صندلی‌های چرخان در جلو که امکان چرخاندن آن به سمت کابین وجود دارد، یک سینک ظرفشویی و دو شعله گاز برای پخت و پز از دیگر امکانات جذاب این کمپر ون محسوب می‌شوند.

کمپر ون لوکس

شما می‌توانید با فشردن یک دکمه، بخش کشویی برقی را آزاد کنید تا تخت مورفی به‌جای کاناپه پایین بیفتد و بتوانید روی آن استراحت کنید. همچنین یک دوش، توالت و سینک در عقب کابین تعبیه شده است. همچنین اطلس دارای یک تلویزیون صفحه تخت 40 اینچی سامسونگ است که با فشار دادن یک دکمه از پیشخوان بالا می‌رود. وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار شدید می‌توانید سایه‌بان را بیرون بکشید تا وقتی قهوه اول صبح و صبحانه خود را میل می‌کنید در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

ایر استریم اطلس تمام امکانات و آپشن‌های لازم برای سفر راحت در جاده‌ها و کمپینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما همانطور که گفتیم، چنین خودروهایی اصلا ارزان نیستند و برای خرید اطلس مدل 2024 باید بیش از 310 هزار دلار هزینه کنید.

ادونسد آر وی بی باکس – Advanced RV B Box

کمپر ون لوکس

ادونسد RV مانند چندین شرکت تولیدکننده کمپر ون دیگر، ون را روی یک شاسی قرار می‌دهد و سپس یک کابین جعبه‌ای‌شکل را به‌طوری ایمن و مطمئن روی شاسی وصل می‌کند. Advanced RV با این کمپر ون، فضای زندگی مجلل را در اختیار شما قرار می‌دهد. این خودرو نیز روی شاسی مرسدس بنز اسپرینتر ساخته شده و کلی امکانات سفارشی را به شما ارائه می‌کند. در واقع در این خودرو، همه چیز به‌صورت سفارشی ساخته می‌شود و شما می‌توانید تمام امکاناتی که می‌خواهید از جمله پارچه‌ها، رنگ‌ها و متریال موجود را انتخاب کنید. وقتی سفارش شما تکمیل شد، Advanced RV ساخت نمونه سفارشی شما را مطابق با مشخصاتی که ارائه کرده‌اید، آغاز می‌کند.

کمپر ون لوکس

ارتفاع داخلی کابین برابر با 208 سانتی‌متر است و تقریبا هر فرد قد بلندی می‌تواند به‌راحتی در آن راه برود. یک قسمت نشیمن در پشت کابین به‌همراه تلویزیون تعبیه شده و قسمت نشیمن‌گاه در زمان خوابیدن به تخت خواب تبدیل می‌شود. همچنین این کمپر ون لوکس دارای یک آشپزخانه کوچک و یک حمام است.

همانطور که گفتیم در Advanced RV B Box، همه چیز سفارشی و مطابق با نیاز شما ساخته می‌شود و به‌همین دلیل ممکن است قیمت نهایی خودرو متفاوت باشد؛ اما به‌طور متوسط برای خرید این خودرو کمپینگ باید 380 هزار دلار هزینه کنید و ممکن است قیمت آن تا بیش از نیم میلیون دلار نیز برسد.

استوری تلر اوورلند بیست مود – Storyteller Overland Beast Mode

کمپر ون لوکس

اگر به‌دنبال یک خودرو کمپینگ می‌گردید که در مسیرهای ناهموار و جاده‌های سرسخت نیز به‌خوبی شما را همراهی کند، قطعا Overland Beast Mode کاملا مناسب شما خواهد بود. این کمپر ون لوکس با شاسی چهار چرخ محرک مرسدس بنز اسپرینتر و لاستیک‌های آفرودی به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی در مسیرهای آفرود رانندگی کنید و به بهترین مناطق کمپینگ بروید.

این کمپر ون دارای یک کابین با سقف ماژولار، یک نردبان جانبی و یک جعبه قفل شده برای ذخیره‌سازی منابع است. حتی اگر قصد داشته باشید به موج‌سواری روی امواج خروشان دریاها و اقیانوس‌ها بروید، یک نگه‌دارنده تخته موج سواری در این کمپر ون تعبیه شده است. با وجود این که این خودرو برای مسیرهای آفرود و ناهموار طراحی شده، اما در داخل کابین لوکس آن، شما می‌توانید حداکثر راحتی و بهترین امکانات را دریافت کنید و یک شب عالی و به‌یاد ماندنی را در جنگل یا دشت و صحرا بگذرانید.

کمپر ون لوکس

اوورلند بیست مود از یک آشپزخانه با شعله‌های برقی، حمام با دوش قابل حمل، چراغ‌های سقفی LED قابل تنظیم و قسمت بار بهره می‌برد. وقتی زمان خواب فرا برسد، یک تخت خواب تاشو در قسمت عقب و یک مبل تخت‌خواب‌شو دو نفره در دسترس شما است و می‌توانید حداکثر چهار نفر در این کمپر ون بخوابید.

این کمپر ون جذاب قطعا گزینه مناسبی برای ماجراجویان خواهد بود؛ اما همانطور که انتظار می‌رود، برای خرید آن باید حسابی دست به جیب شوید. Beast Mode مدل 2024 با قیمت بیشتر از 230 هزار دلار به فروش می‌رسد.

ثور موتور کوچ ترانکولیتی – Thor Motor Coach Tranquillity

کمپر ون لوکس

کمپر ون Thor Motor Coach Tranquillity روی شاسی فورد ترانزیت ساخته شده و کمی کوچک‌تر از سایر ون‌های این رده است؛‌ اما با این حال از لحاظ لوکس بودن و امکانات و ویژگی‌های اضافی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دو صندلی کاپیتانی در جلو قرار گرفته که می‌توانید آن را در زمان کمپینگ به سمت کابین بچرخانید. یک اجاق گاز دوگانه‌سوز، یک سینک، یک میز و نشیمنگاه هوشمندانه از دیگر امکانات داخل این کمپر ون هستند تا بتوانید یک شام لذیذ را با دوستان خود میل کنید. همچنین یک مایکروویو و یک یخچال تک‌در نیز در داخل کابین تعبیه شده و یک تلویزیون HD به‌منظور انعطاف‌پذیری بیشتر روی یک بازو سوار شده است.

کمپر ون لوکس

این کمپر ون نسبت به سایر گزینه‌ها دارای کابین کوچک‌تری است، اما با وجود ابعاد نسبتا کوچک‌تر آن، امکانات و تجهیزات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در زمان خوابیدن، یک تخت خواب راحت درون آن خواهید داشت و در مجموع طراحی داخلی آن با وجود فضای محدودی که دارد، واقعا عالی است. همچنین فضای حمام نیز محصور شده و به‌خوبی به حریم خصوصی شما در زمان دوش گرفتن توجه شده است.

کمپر ون لوکس Tranquility (به‌معنای آرامش) نسبت به سایر کمپر ون های لوکس ارزان‌تر است و قیمت آن کمی کمتر از 175 هزار دلار خواهد بود.

اوتساید ون اپروچ – Outside Van Approach

کمپر ون لوکس

کمپر ون اوتساید ون Approach از شاسی مرسدس بنز اسپرینتر به‌عنوان چهارچوب اصلی خود استفاده می‌کند و تمام امکاناتی که در طبیعت و کمپینگ به آنها نیاز دارید را به شما ارائه می‌دهد. این خودرو برای رانندگی در مسیرهای ناهموار و آفرود، به سیستم چهار چرخ محرک و لاستیک‌های ضخیم‌تر از حد متوسط به‌منظور کنترل بهتر مجهز شده است. شما به‌راحتی می‌توانید یک خانواده چهار نفره را با این کمپر ون به سفر ببرید. میز غذاخوری، حمام و دوش درون کابین Approach قرار گرفته و تخت دو سطحی هوشمندانه آن نیز فضای خواب چهار نفر را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در این خودر وجود دارد و اغلب در سایر کمپر ون‌ها پیدا نمی‌شود، یک تقسیم‌کننده رول داون است که با استفاده از آن می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی، اتاق‌های جداگانه را درون کابین ایجاد کنید. همچنین قابلیت کنترل دما با بخاری و سیستم تهویه مطبوع به‌منظور راحتی هرچه بیشتر سرنشینان ارائه می‌شود.

کمپر ون لوکس

وقتی زمان پخت و پز فرا برسد، می‌توانید از اجاق القایی الکتریکی قابل جابه‌جایی یا مایکروویو بالایی آن استفاده کنید. برای سرگرمی نیز امکاناتی مانند یک تلویزیون دیواری با پخش‌کننده DVD وجود دارد و یک قفسه روی سقف برای ذخیره‌سازی و یک نردبان جانبی برای دسترسی راحت به آن از دیگر ویژگی‌های این کمپر ون محسوب می‌شوند.

اوتساید ون اپروچ هم از بیرون کاملا شیک و زیبا است و هم تمام چیزها و امکاناتی که برای کمپینگ و گذراندن شب در طبیعت به آنها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید این کمپر ون باید حدود 275 هزار دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*