پردازنده های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 برای گجت‌های صوتی

پردازنده های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1، دنیای هدفون‌ها را زیر و رو می‌کنند

کوالکام از پردازنده های S7 و S7 پرو نسل ۱ خود با مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته هوش مصنوعی برای هدفون‌ها، ایربادها و اسپیکرها رونمایی کرد.

کوالکام شب شلوغی را پشت سر گذاشت. این کمپانی آمریکایی در کنار رونمایی از پردازنده موبایل پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود، از پردازنده های S7 و S7 پرو نسل ۱ برای گجت‌های صوتی بالارده‌ای نظیر هدفون‌ها، ایربادها و اسپیکرها هم رونمایی کرد.

پردازنده های کوالکام S7 و S7 پرو نسل ۱ چه برای ارائه دارند؟

پردازنده های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 برای گجت‌های صوتی

یکی از مهم‌ترین امکانات این تراشه‌های جدید، استفاده از چهارمین نسل فناوری لغو نویز فعال کمپانی کوالکام است و سازنده اینگونه توصیفشان می‌کند:

برای کاربران این یعنی قدرتمندترین عملکرد لغو نویز فعال (ANC) که حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها مثل کافه یا محل کار هم می‌تواند فعال شود. این قابلیت به‌صورت خودکار فعال می‌شود و خودش را تطبیق می‌دهد تا توانمندترین عملکرد را بر اساس شرایط مختلفی مثل نوع قرارگیری آن داخل گوش ارائه کند. اگر هدفون هنگام راه رفتن در گوش شما تکان بخورد یا صدای محیط پیرامون شما تغییر کند هم این فناوری می‌تواند خودش را فورا انطباق دهد.

این پردازنده‌های صوتی جدید همچنین از یک موتور مستقل Micro NPU بهره می‌برند تا کوالکام به کمک آن بتواند قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خودش را در آن‌ها پیاده‌سازی کند. به‌طور مثال لغو نویز فعال یا ANC با استفاده از یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی روی دستگاه می‌تواند یکپارچه در حال تغییر باشد و با توجه به محیط پیرامون خود، هوشمندانه بین حالت‌های مختلف سوییچ شود.

پردازنده های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 برای گجت‌های صوتی

پردازنده کوالکام S7 پرو همچنین نخستین پلتفرمی است که به وای فای سخت افزاری کم مصرف به‌همراه تکنولوژی XPAN مجهز می شود تا ایرباد یا هدفون با استفاده از این قطعه سخت افزاری، حتی وقتی به اتاق دیگری می‌روید هم فعال بماند.

گجت های صوتی با استفاده از دو پلتفرم جدید کوالکام می‌توانند تجربه صوتی منحصر به‌فردی را روی گوشی‌های مجهز به چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و کامپیوترهای مجهز به چیپست اسنپدراگون X Elite PC ارائه می‌کنند.

کوالکام در مورد این که هدفون‌ها، ایربادها و اسپیکرهای مجهز به این تراشه‌ها چه زمانی وارد بازار خواهند شد هیچ صحبتی نکرده است. بنابراین فعلا باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*