گوشی جدید آلکاتل Idol Pro 4 معرفی شد، ویندوز ۱۰ با طعم اسنپدراگون ۸۲۰

وقتی به سراغ گزینه‌های بالارده‌ی پلتفورم ویندوز ۱۰ که می‌رویم با مشکل کمبود تنوع رو به رو خواهیم شد. هرچند ردموندی‌ها به تازگی لومیا ۹۵۰ را معرفی کرده‌اند اما باز نبود تنوع حس می‌گردد. بنابراین نیاز به اقدام شرکائی مانند آلکاتل است تا با معرفی گوشی‌های بالارده بتوانند تنوع را به گزینه‌های بالارده‌ی این پلتفورم بازگردانند. آلکاتل به تازگی گوشی به نام Idol Pro 4 را معرفی کرده که مبتنی بر ویندوز ۱۰ است و از تراشه‌ی کواکلام اسنپدارگون ۸۲۰ بهره می‌‌برد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ در سال ۲۰۱۶ قرار است در اکثر گوشی‌های بالارده استفاده شود که بیشتر آن‌ها مبتنی بر سیستم عامل اندورید هستند. هرچند آلکاتل در اقدامی جالب سعی کرده تا از این تراشه در گوشی Idol Pro 4 استفاده کند که در کنار این چیپست، چند قابلیت منحصر به فرد و جالب نیز در آن مشاهده می‌شود.

گوشی جدید آلکاتل از یک صفحه‌ی فول اچ دی (۱۰۸۰p) بهره خواهد برد. البته احتمال اینکه گوشی با رزولوشن QHD نیز عرضه شود وجود دارد اما احیانا آلکاتل از رزولوشن پایین‌تر استفاده کرده تا در مصرف باتری صرفه‌جویی کند.

Idol Pro 4 به احتمال زیاد از قابلیت Continuum مایکروسافت نیز پشتیبانی خواهد کرد، و اگر دوربین گوشی به خوبی دیگر مشخصات آن باشد باید بگویم که با قدرتمند‌ترین گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ رو به رو خواهیم شد.

طبق گزارشات قرار است که این گوشی از طریق T-Mobile در ایالات متحده عرضه شود. یکی از مدیران آلکاتل نیز به این گوشی لقب «سوپرفون» را داده که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد. با در نظر گرفتن این مشخصات، به نظر شما آیا این گوشی به قدری جالب به نظر می‌رسد که بتواند شما را از IOS یا اندروید به سمت ویندوز ۱۰ سوق دهد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

فروشگاه جانبی مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران حامی گجت نیوز در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من یه گوشی ساخت آلکاتل دارم و ازش خوشم میاد خوب جواب داده البته تو ایران زیاد مورد توجه نبوده ، ولی با توجه به محصولاتی که داره در اختیار قرار میده معلوم هست که می خوان به همه سلیقه ها توجه داشته باشن و من امیدوارم موفق باشن :Happy:

  2. به علت ذائقه خاص مردم ایران
    اندروید شاید تا حداقل ۴ سال اینده همچنان برترین سیستم عامل گوشی های انتخابی مردم باشه
    و بعد از اون ios به نظر من طرفداران ویندوز ۱۰ گوشی رده سوم رو دارند و شاید افزایش قدرت سخت افزاری این محصولات در اینده بتونه عده بیشتری رو به این سیستم عامل سوق بده
    متاسفانه در محصولات ویندوز موبایلی تنوع و قدرت کمتری رو نسبت به اندروید شاهدم و قیمت ها بالا هستند