فیات 500

مشخصات فنی و امکانات فیات 500، وارداتی جمع جور جدید بازار ایران منتشر شد + کاتالوگ

مشخصات فنی و امکانات فیات 500 به‌عنوان خودرو وارداتی جمع‌وجور جدید بازار ایران منتشر شد. در ادامه با مشخصات و آپشن‌های Fiat 500 آشنا می‌شویم.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به‌تازگی لیست رسمی مشخصات فنی و سطح امکانات خودرو فیات 500 را منتشر کرد. نسخه 1.2 لیتری و ضعیف‌تر فیات 500 توسط شرکت پارسیان موتور مانلی از طریق این سامانه به فروش خواهد رسید. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Fiat 500 آشنا می‌شویم.

مشخصات فیات 500

فیات 500

این خودرو ایتالیایی به یک موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 69 اسب بخار و گشتاور 102 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 5 سرعته AMT با تیپ ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پس از این نسخه، عرضه نسخه قوی‌تر و 1.4 لیتری نیز در دستور کار پارسیان موتور مانلی قرار دارد.

فیات 500

فیات 500 به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 4.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 13 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. این خودرو دارای 3571 میلی‌متر طول، 1627 میلی‌متر عرض، و 1488 میلی‌متر ارتفاع است که چنین ابعادی آن را در سطح خودروهای کوچک و جمع‌وجور قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی و ایمنی

فیات 500

از امکانات این خودرو می‌توان به فرمان کمکی برقی، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها، 7 ایربگ ایمنی در فول‌ترین تیپ، ترمزهای ABS، EBD و BA، کلاستر نیمه دیجیتالی، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسور نور، سقف پانورامیک، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، رینگ‌های آلومینیومی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه‌های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تریم چرم و پارچه صندلی‌ها، تنظیم برقی زوایای آینه‌های جانبی، مولتی‌مدیا لمسی، سامانه کنترل پایداری و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد.

کاتالوگ فیات 500

Fiat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*