شیائومی واچ S3

شیائومی واچ S3 با دوام باتری 14 روزه و قیمت 137 دلار از راه رسید

شیائومی واچ اس 3 – Xiaomi Watch S3 یک ساعت هوشمند با صفحه گرد و امکانات جذاب بسیار است. همچنین نخستین اسمارت واچ مجهز به سیستم عامل HyperOS محسوب می‌شود.

کمپانی Xiaomi با برگزاری یک رویداد بزرگ در چین، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. ستاره مراسم، گوشی‌های سری شیائومی 14 بودند که در گجت نیوز، به‌طور جداگانه به ‌آن‌ها پرداختیم؛ اما اینجا می‌خواهیم درباره شیائومی واچ S3 صحبت کنیم.

این یک ساعت هوشمند با صفحه گرد است که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. البته امکان تغییر رنگ حاشیه صفحه وجود دارد و می‌توانید به سلیقه خود، رنگ دلخواه را برای آن برگزینید. حتی واچ فیس هم قابلیت تطبیق رنگ با حاشیه صفحه را دارد.

سایز پنل آمولد این گجت، 1.43 اینچ است: یک نمایشگر 8 بیت که نرخ نوسازی 60 هرتز، تراکم پیکسلی 326 PPI و حداکثر روشنایی 600 نیت دارد.

طیف وسیعی از امکانات سلامت‌سنجی را در این ساعت هوشمند خواهید یافت؛ از جمله نظارت روی خواب، ضربان قلب و استرس!

شیائومی واچ اس 3 از وجود سیستم عامل HyperOS بهره می‌برد و یک نسخه آن از eSIM هم پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید صرفا با ساعت و بدون نیاز به همراه داشتن گوشی هوشمند خود، تماس تلفنی برقرار کنید یا به اینترنت موبایل متصل شوید. مکان‌یابی ماهواره‌ای دو بانده و دوام شارژ 15 روزه، از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این اسمارت واچ هستند.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ S3

نسخه استاندارد این ساعت در چین، 799 یوان (109 دلار) قیمت دارد و این رقم برای نسخه eSIM به 999 یوان (137 دلار) می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*