رنو کاردیان

رنو کاردیان، جایگزینی مناسب برای ساندرو در ایران + عکس و مشخصات

رنو کاردیان که بر پایه داچیا ساندرو استپ وی توسعه پیدا کرده برای بازار ایران گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Renault Kardian آشنا می‌شویم.

شرکت رنو به‌تازگی محصول جدید خود را با نام کاردیان به بازار عرضه کرده که طبق داچیا ساندرو استپ وی توسعه یافته است. این خودرو با مشخصات و امکانات خود برای بازار ایران گزینه مناسبی محسوب می‌شود و می‌تواند به‌عنوان جایگزین جذاب‌تر ساندرو نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Renault Kardian آشنا خواهیم شد.

معرفی رنو کاردیان 

رنو کاردیان

رنو کاردیان به‌تازگی به بازارهای هدف در آمریکای لاتین نظیر برزیل عرضه شده و پس از آن نیز روانه کشور مراکش خواهد شد. این خودرو از طراحی جذابی بهره می‌برد که البته رنگ نارنجی و رینگ‌های بزرگ 17 اینچی نیز در افزایش جذابیت آن نقش داشتند. طراحان با استفاده از زبان طراحی جدید، بخش داخلی آن را طراحی کردند.

طراحی بیرونی

رنو کاردیان

هرچند رنو اعلام کرد کادریان روی پلتفرم کاملا جدید CMF-B توسعه پیدا کرده و قرار است روی این پلتفرم 7 محصول دیگر نیز ساخته شود، اما کماکان در بخش طراحی این خودرو به‌ویژه در بخش نمای عقب، سقف و ستون‌ها شاهد شباهت‌های زیادی به ساندرو استپ وی هستیم. رنو کاردیان از لحاظ ابعاد نیز به ساندرو استپ وی شباهت دارد؛ چرا که فاصله محوری هر دو خودرو 2.6 متر بوده و طول آنها نیز به ترتیب 4.12 و 4.09 متر است.

طراحی داخلی

رنو کاردیان

بخش طراحی داخلی رنو کاردیان به داچیا ساندرو استپ وی شباهت زیادی دارد و طراحان حتی برخی از بخش‌های آن مانند پنل سیستم تهویه را نیز از ساندرو قرض گرفته‌اند. در مرکز داشبورد یک نمایشگر 8 اینچی و در پشت فرمان نیز یک کلاستر 7 اینچی به چشم می‌خورند که باعث ایجاد نمایی مدرن شده‌اند.

renault kardian

از امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، 6 ایربگ ایمنی، رادار نقطه کور، شارژر بی‌سیم، ترمز پارک برقی و شیفتر دنده الکترونیکی با طراحی جذاب اشاره کرد.

مشخصات فنی رنو کاردیان

renault kardian

رنو کاردیان به یک موتور 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 125 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس دو کلاچه نیز قدرت توید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند. این خودرو با چنین مشخصاتی می‌تواند در بازار ایران نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*