پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ

عرضه جهانی قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ؛ روشی آسان و امن برای ذخیره و انتقال داده‌ها

سامسونگ از عرضه جهانی قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت خبر داد. قابلیت Temporary Cloud Backup، روشی امن و راحت برای ذخیره و انتقال داده‌های مهم محسوب می‌شود.

قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ به صورت جهانی عرضه می‌شود. این قابلیت جدید کمک می‌کند تا کاربران محصولات گلکسی سامسونگ، دیگر هیچ نگرانی بابت از دست رفتن داده‌های حساس خود مثل عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی نداشته باشند. سامسونگ با عرضه‌ی جهانی این قابلیت، تعهد همیشگی خود به ارائه تجربیات قدرتمند و متصل برای راحت‌تر کردن زندگی کاربران را نشان می‌دهد.

مدیر تیم فضای ابری بخش تجربه موبایل سامسونگ الکترونیکس یعنی چیونگ سئو در این خصوص اظهار کرد پشتیبان گیری موقت روی فضای ابری، یک روش مطمئن و امن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون کاربران با این قابلیت می‌توانند به‌راحتی از داده‌های مهم خود فایل پشتیبان تهیه کنند و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنند. این تجربه‌ی ارتقا یافته، یک روش انتقال داده مبتنی بر سامسونگ کلود – Samsung Cloud بوده که باعث ایجاد آرامش خاطر در کاربران محصولات گلکسی سامسونگ و اطمینان آنها از بابت از دست نرفتن داده‌های ارزشمندشان می‌شود.

کاربران محصولات گلکسی سامسونگ می‌توانند با وارد کردن حساب کاربری سامسونگ خود در Samsung Cloud، فایل‌ها و داده‌های مهم خود را به‌آسانی بارگذاری و ذخیره کنند. در فضای ابری سامسونگ، همه فایل‌ها به‌صورت ایمن نگهداری و ذخیره می‌شوند و می‌توانید آنها را در صورت لزوم، مجددا دریافت کنید. این سرویس، فضای ذخیره‌سازی کاملا رایگان و بدون محدودیت را به شما ارائه می‌کند. تنها محدودیت موجود این است که اندازه هر فایل ذخیره شده باید به‌صورت جداگانه کمتر از 100 گیگابایت باشد. همچنین برای بارگذاری داده‌ها به استفاده از کامپیوتر یا هرگونه دستگاه حافظه خارجی نیاز نخواهید داشت و فقط برای انجام فرایند انتقال به اتصال وای فای نیاز دارید.

داده‌های انتقال داده شده به فضای ابری سامسونگ تا 30 روز پس از زمان پشتیبان‌گیری اولیه به‌صورت ایمن ذخیره و نگهداری می‌شوند. کاربران در این مدت می‌توانند در هر زمانی که لازم داشته باشند، این اطلاعات را بازیابی و دریافت کنند. همچنین در صورت نزدیک شدن به محدودیت زمانی تعیین شده و پیش از حذف خودکار داده‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم و کامل در خصوص شرایط به کاربران ارائه می‌شود.

نگران داده‌هایتان در زمان تعمیر و تعویض دستگاه نباشید

قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ، یک سرویس ایده‌آل برای اطمینان یافتن شما از ایمنی داده‌های شخصی‌تان در شرایط مختلف خواهد بود و باعث می‌شود هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. به‌عنوان مثال وقتی می‌خواهید گوشی هوشمند خود را برای تعمیر به تکنسین‌ها بسپارید، لازم نیست دیگر نگران لو رفتن فایل‌ها و داده‌های شخصی‌تان باشید.

سامسونگ قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت را به‌عنوان بخشی از «حالت تعمیر و نگهداری» یا Maintenence Mode به کاربران ارائه می‌کند. وقتی برای گوشی‌هایی که قرار است تعمیر شوند، از این فضا استفاده کنید، اطمینان پیدا می‌کنید که داده‌های شخصی شما روی دستگاه از جمله فایل‌های خصوصی ذخیره شده در پوشه امن، به‌خوبی و به‌صورت ایمن نگهداری و محافظت می‌شوند و هیچ شخص دیگری توانایی دسترسی به آنها را نخواهد داشت. همچنین پس از تعمیر گوشی، می‌توانید تمام اطلاعات خود را مجددا بازیابی و دریافت کنید.

پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ

کاربران محصولات گلکسی سامسونگ با این قابلیت در زمان ارتقا و تعویض دستگاه خود نیز نگران از دست رفتن داده‌های مهم و حساس خود در حین جابه‌جایی نخواهند بود. وقتی می‌خواهید اطلاعات خود را به گوشی جدیدتان منتقل کنید، قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت یک روش مطمئن، ایمن و راحت برای انجام این کار خواهد بود. فقط کافی است از داده‌های موجود روی دستگاه قدیمی خود قبل از ریست کردن آن، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس تمام داده‌ها را روی گوشی جدید خود بازیابی کنید.

همچنین کاربرانی که برای نخستین بار دستگاه جدید خود را تنظیم می‌کنند، می‌توانند داده‌های خود را به‌عنوان بخشی از Setup Wizard بازیابی کنند. حتی اگر از این مرحله نیز گذر کنید، قادر خواهید بود هر وقت که می‌خواهید گزینه پشتیبان‌گیری ابری موقت را در بخش مربوط به «حالت تعمیر و نگهداری» یا «عملکرد بازنشانی» پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی است که به Samsung Cloud اضافه شده و ریسک از دست رفتن، گم شدن یا سرقت داده‌های کاربران دستگاه‌های هوشمند گلکسی سامسونگ را به حداقل می‌رساند. همچنین این تجربه امن، یکپارچه و آسان به‌وسیله قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای حساب سامسونگ تحت محافظت قرار می‌گیرد که باعث می‌شود فرایند بارگذاری و بازیابی داده‌هایتان را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ، یکی از تلاش‌های مداوم این شرکت کره‌ای به‌منظور بهینه‌سازی و ارتقای تجربه کاربری در سراسر اکوسیستم متصل گلکسی محسوب می‌شود.

زمان عرضه جهانی قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت سامسونگ

سامسونگ قابلیت پشتیبان گیری ابری موقت را از پاییز امسال به‌صورت جهانی برای تمامی گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی که از رابط کاربری وان یو آی 6 استفاده می‌کنند، عرضه می‌کند. گوشی های سری گلکسی S و گلکسی Z در کشور کره‌جنوبی، پیشگام دریافت این سرویس هستند و پس از آن، کاربران در سراسر جهان می‌توانند به‌مرور زمان از این قابلیت جدید به‌منظور بهبود امنیت اطلاعات و داده‌های شخصی و مهم خود بهره ببرند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*