ایمیل متصل به شماره

ایمیل متصل به یک شماره را با این روش‌ها پیدا کنید

در شرایط مختلف ممکن است نیاز باشد ایمیل یک شماره تماس را پیدا کنید. در چنین شرایطی، شاید در نگاه اول راه حلی وجود نداشته باشد اما این ۱۰ روش می‌توانند به شما کمک کنند.

در دنیای ارتباطات مدرن، ایمیل به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با افراد دیگر شناخته می‌شود. امروزه با وجود تجارت‌های آنلاین متعدد، داشتن مخاطبین ایمیل مناسب برای دسترسی به مشتریان احتمالی و فعلی بسیار اهمیت دارد. اهمیت این موضوع به حدی زیاد است که بسیاری کاربران برای عدم دسترسی دیگران به ایمیشان، سراغ سرویس‌های ایمیل موقت می‌روند.

با این حال ممکن است گاهی پیش بیاید که شما آدرس ایمیل طرف مقابل را به طور مستقیم نداشته باشید، مخصوصا زمانی که قصد دارید که با یک مشتری، کارفرما یا مجموعه ارتباط برقرار کنید. در این شرایط پیدا کردن شماره‌ تلفن نسبت به آدرس‌ ایمیل می‌تواند آسان‌تر باشد. اما آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که چگونه می‌توان ایمیل‌های متصل به یک شماره را پیدا کرد؟ ایمیل‌ های متصل به شماره تلفن یک روش جدید و موثر در ارتقاء ارتباط با مخاطبان و افزایش تعاملات کسب وکارها با مشتریان است.

ایمیل شماره تلفن

خبر خوب این است که ما در این مطلب به بررسی اهمیت و کاربردهای ایمیل‌ های متصل به شماره تلفن می‌پردازیم و روش‌هایی را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید از طریق شماره تلفن مخاطب خود به ایمیل او نیز دسترسی پیدا کنید. پس در این مطلب با ما همراه باشید تا دنیای جدید ایمیل‌ های متصل به شماره تلفن را کشف کنید.

۱۰ روش پیدا کردن آدرس ایمیل متصل به شماره تلفن

پیدا کردن یک آدرس ایمیل فقط با داشتن شماره تلفن طرف مقابل آنقدرها هم کار سختی نیست. در واقع برای این کار ابزارهای زیادی همانند جستجوهایی ساده در گوگل و همچنین پایگاه‌های اطلاعاتی تماس‌ها وجود دارد. شما از این ابزارهای مختلف می‌توانید به راحتی یک آدرس ایمیل معتبر را پیدا کنید.

در اینجا 10 روش برای پیدا کردن آدرس ایمیل از طریق شماره تلفن وجود دارد:

1. استفاده از ابزار ایمیل‌ یاب

آسان‌ترین روش برای پیدا کردن یک آدرس ایمیل فقط از طریق شماره تلفن، استفاده از ابزارهای ایمیل یاب است. ابزار ایمیل یاب UpLead که در این صنعت پیشرو است، یافتن آدرس‌های ایمیل را آسان‌تر از همیشه می‌کند و همچنین اطلاعاتی که ارائه می‌دهد را تا 95 درصد از نظر صحت داده ضمانت می‌کند.

شما در این برنامه می‌توانید از پلتفرم simple-to-navigate برای وارد کردن شماره تلفن و نام مخاطبی که در جستجوی آدرس ایمیلش هستید، استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نام شرکت یا آدرس URL برای پیدا کردن آدرس‌های ایمیل استفاده کنید. پس از جستجوی این اطلاعات، زمان زیادی طول نمی‌کشد که شما یک آدرس ایمیل معتبر دریافت خواهید کرد که می‌توانید برای ارتباط گرفتن با مخاطب خود از آن استفاده کنید.

ایمیل متصل به شماره تلفن

UpLead در مدیریت کمپین ایمیل‌های خروجی به شما کمک می‌کند و آن را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید اطلاعات تایید شده را به یک فایل اکسل منتقل کنید یا مستقیما به CRM که استفاده می‌کنید بفرستید.

2. استفاده از گوگل

گوگل یکی دیگر از روش‌های تست شده و قابل اعتماد برای یافتن یک ادرس ایمیل از طریق شماره تلفن است. برای انجام این روش کافی است که شماره تلفن را در گوگل تایپ و سپس سرچ کنید. پس از انجام عملیات سرچ شماره تلفن، ممکن است گوگل صفحه‌ تماسی تجاری یا پروفایل لینکداین (LinkedIn) مخاطبتان را به شما نشان دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام سرچ شماره تلفن ممکن است که با بعضی از وب سایت‌هایی که صفحه‌ای سفید دارند مواجه شوید که از شما می‌خواهند برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مخاطبتان هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را بپردازید؛ ولی گول آنها را نخورید زیرا برای اکثر آنها باید مبالغ زیادی را پرداخت کنید و بعد خواهید دید که اطلاعاتی که آنها به شما تحویل می‌دهند کاملا نادرست است.

هوش مصنوعی گوگل مزایای برده داری

برای اینکه جستجوی شما دقیق‌تر و سرعت‌ بالاتری داشته باشد، شما می‌توانید از چند ترفند استفاده نمایید. به طور مثال استفاده از نمادها و ساختارهای جستجوی خاص در گوگل، نتایج جستجو را محدود می‌کند؛ بنابراین دسترسی به اطلاعات مورد نیاز با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد. استفاده از علامت نقل و قول نتایج جستجو را دقیق‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید اول شماره تلفن مورد نظر و سپس (+ email) را وارد کنید؛ این کار به گوگل کمک می‌کند تا تشخیص دهد که شما به دنبال اطلاعات تماس گسترده‌تری هستید.

3. جستجو در وب سایت شرکت

اگر شماره تلفنی را در گوگل جستجو کنید ممکن است وب سایت یا صفحه تماس یک شرکت را به شما نشان دهد. این یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن آدرس ایمیل مورد نظرتان است. با این حال امکان دارد که اطلاعات تماسی که پیدا می‌کنید مربوط به فرد خاصی نباشد. ولی اگر در آن وب سایت دایرکتوری شرکت (company directory) وجود داشته باشد، ممکن است بتوانید در آن قسمت آدرس ایمیل یا سایر اطلاعت تماس مورد نظر را پیدا کنید.

4. جستجو در شبکه‌های اجتماعی

ایمیل و شماره تماس

جستجو در شبکه‌های اجتماعی یا همان سوشال مدیا  یکی از روش‌های کمتر استفاده شده برای یافتن یک آدرس ایمیل از طریق شماره تلفن است. در سایت‌هایی مانند فیسبوک و لینکداین، شما می‌توانید صفحه‌ی کاربران را با شماره تلفن آنها جستجو کنید و بسیاری از افراد معمولا آدرس ایمیل خود را نیز در صفحه‌هایشان قرار داده‌اند. در لینکداین کافی است که شماره تلفن فرد مورد نظر را جستجو و سپس می‌توانید پروفایل او را نیز مشاهده کنید. حالا باید روی آیکون منو در قسمت بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه‌ی (Contact Details) را انتخاب کنید.

5. پیدا کردن صفحه تماس یا درباره ما

پیدا کردن صفحه‌ی تماس یا درباره‌ی ما (About Us) یک روش ساده برای یافتن ایمیل های متصل به شماره تلفن است. گرچه انجام این روش بسیار وقت‌گیر است؛ و اگر به دنبال آدرس‌های ایمیل ‌متعددی می‌گردید، ممکن است زیاد برای شما کارآمد نباشد. همچنین امکان دارد ایمیل مورد نظر شما در صفحه‌ی تماس و درباره‌ی ما وجود نداشته باشد.

6. استفاده از جستجوی تلفن معکوس

پیدا کردن ایمیل از شماره تلفن

ابزارهای جستجو‌ی تلفن معکوس، پایگاه‌های داده‌ای هستند که اطلاعات تماس را با استفاده از منابع مختلف در اینترنت جمع‌آوری می‌کنند. در حالی که این روش می‌تواند موثر باشد، اما امکان دارد که شما مجبور شوید مبلغی برای جستجوی هر شماره تلفن برای یافتن آدرس ایمیل مورد نظرتان پرداخت کنید. البته اگر به دنبال یافتن تعداد کمی آدرس ایمیل هستید، این روش می‌تواند منطقی باشد؛ اما برای پیدا کردن لیستی طولانی از آدرس‌های ایمیل، روشی بسیار پر هزینه است.

7. استفاده از تغییر دهنده‌‌های ایمیل

تغییردهنده‌های ایمیل (Email permutators) ابزارهای منحصر به فردی هستند که ترکیبی از آدرس‌های ایمیل احتمالی را بر اساس اطلاعات عمومی درباره‌ی یک مخاطب خاص ایجاد می‌کنند. در این روش شما می‌توانید اطلاعاتی را که درباره‌ی مخاطبتان دارید را وارد کنید و پس از جستجو شما لیستی از آدرس‌های ایمیل احتمالی را دریافت خواهید کرد.

اگرچه این ابزارها بسیار حساس هستند اما همیشه هم آدرس‌های ایمیل معتبر و فعالی را به شما تحویل نمی‌دهند. در واقع این روش نیاز به آزمون و خطای بسیار دارد تا شما بالاخره بتوانید با محدود کردن داده‌ها به ایمیل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

8. تماس با ادمین یا کارکنان پشتیبانی

برقرار کردن ارتباط شخصی با دستیار اداری یا منشی، روشی عالی برای به دست آوردن اطلاعات تماسی است که به دنبالش می‌گردید. اگر می‌دانید که مخاطب شما در چه شرکتی در حال فعالیت است، می‌توانید تماسی را با فردی در تیم پشتیبانی آن شرکت برقرار کنید. هنگام تماس در مورد هدف خود صریح و صادق باشید تا بتوانید یک ارتباط شخصی قوی ایجاد کنید.

9. پیوستن به ZoomInfo

ایمیل متصل به شماره

اگر به دنبال یک پایگاه داده‌ی تجاری هستید که بتوانید به راحتی آدرس ایمیل یک کسب و کار را در آن پیدا کنید، پیشنهاد ما این است که نگاهی به ZoomInfo بیندازید. این سیستم از هوش مصنوعی برای به دست آوردن اطلاعات تماس از طریق اینترنت، استفاده می‌کند. با اینکه در این روش ممکن است مجبور به پرداخت مبلغی شوید، اما نقطه قوت آن این است که این پایگاه داده، اطلاعات تماسی در بیش از 14 میلیون شرکت در سرتاسر جهان دارد که آن را به منبع خوبی برای یافتن آدرس‌های ایمیل تبدیل می‌کند.

10. تماس با شماره تلفن مورد نظر

آخرین روش پیشنهادی ما به شما در بین 10 روش یافتن ایمیل‌ های متصل به شماره تلفن، این است که با شماره تلفن مورد نظر خود تماس بگیرید. با اینکه ممکن است این روش همیشه برای شما کارآمد نباشد، ولی در زمان و تلاش شما صرفه جویی خواهد شد. هنگام صحبت با مالک شماره تلفن، سعی کنید که درباره‌ی دلیل تماس خود صریح و صادق باشید و سپس از او در مورد آدرس ایمیلی که برای ارتباط با آن فرد می‌توانید بیشتر استفاده کنید، بپرسید.

چیزهایی که لازم است در مورد پیدا کردن ایمیل های متصل به شماره تلفن به یاد داشته باشید

در حالی که ممکن است بعید به نظر برسد که بتوانید فقط با استفاده از یک شماره تلفن آدرس ایمیلی را پیدا کنید، اما باز هم روش‌های زیاد و موثری برای این کار وجود دارد. اگر به دنبال یک روش ساده و سرراست هستید، ابزارهای ایمیل یاب می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشد.