گوشی vivo X6S مجوز TENNA را کسب کرد

در ماه نوامبر گذشته گوشی vivo X6 به همراه X6 Plus عرضه شد. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، گوشی X6S Plus که به تازگی تصاویری از آن منتشر شده به همراه مدل معمولی X6S معرفی گردد. حال به تازگی خبری به دستمان رسیده مبنی بر اینکه گوشی ویوو ایکس ۶ اس ( Vivo X6S ) توانسته از سازمان TENNA چین مجوز دریافت کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که می‌دانید وقتی گوشی از TENNA مجوز دریافت کند به این معنی خواهد بود که به زودی باید شاهد عرضه‌ی آن‌ در کشور چین و احتمالا در دیگر نقاط جهان باشیم. جالب است بدانید که مشخصات گوشی vivo X6S نیز در وب سایت TENNA قرار گرفته که خبر از یک گوشی نسبتا میان‌رده را می‌دهد.

در این موبایل که دارای بدنه‌ی فلزی‌ست می‌توان یک اسکنر اثر انگشت در عقب گوشی مشاهده کرد. یک صفحه‌ی لمسی ۵.۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p نیز در گوشی به کار رفته است.

زیر قاب vivo X6S یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم، و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار گرفته است. این گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی خود است. در موبایل جدید vivo از ارتباطات ۴G LTE استفاده شده و همچنین سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی نیز در آن به کار رفته است.

در آخر می‌توان به ابعاد vivo X6S اشاره کرد که ۱۴۷.۹ در ۷۳.۷۵ به ضخامت ۶.۵۶ میلی‌متر بوده و ۱۴۰.۵ گرم وزن دارد. با فرا رسیدن رویداد بزرگ کنگره‌ جهانی موبایل ( MWC 2016 ) می‌توان انتظار داشت که vivo از دو گوشی جدید X6S و X6SPlus پرده برداری کند.

فروشگاه جانبی مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران حامی گجت نیوز در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*