بازدید یوتیوب

چطور در یوتیوب بازدید و سابسکرایبرها را افزایش دهیم؟

اگر مایل به کسب درآمد از یوتیوب هستید، باید بدانید رسیدن به درآمدزایی از یوتیوب، تحت شرایطی است و حتما باید کانالتان مانیتایز شده باشد.

یکی از شرایط مانیتایز یوتیوب، ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم و ۱۰۰۰ سابسکرایبر در مدت زمان ۱۲ ماه است. پس بازدید ویدیوهای یوتیوب، تاثیر دارد بر میزان درآمدزایی از یوتیوب. اما چگونه می‌توان بازدید ویدیوهای یوتیوب را افزایش داد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

بازدید در یوتیوب چگونه محاسبه می‌شود؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده که یوتیوب، هر بازدید را چگونه تعیین می‌کند؟ بازدیدهای یوتیوب، به ازای هر بار تماشای ویدیوی شما با هر دستگاهی است. هر ویدیویی که پخش می‌شود، حداقل باید ۳۰ ثانیه از آن تماشا شود تا یوتیوب آن را به عنوان یک بازدید حساب کند.

برای بررسی تعداد بازدیدهای کانال یوتیوب خود، می‌توانید از YouTube Analytics ، تب overview استفاده کنید تا تعداد بازدیدهای کانال خود در بازه زمانی مد نظرتان را چک کنید.

افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب با سئو یوتیوب

افزایش بازدید کانال یوتیوب، نیازمند انجام سئو قوی برای ویدیوها است. برای دیده شدن ویدیوهایتان و رقابت با یوتیوبرهای دیگر، لازم است ویدیوهای خود را بهینه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از تجارب یوتیوبرهای دیگر، از مشاوره رایگان کارشناسان افراک استفاده کنید.

سئو ویدیو یوتیوب چیست؟

سئو کانال یوتیوب یا به عبارت دیگر بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای ویدیوهای یوتیوب، مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌هایی است که به کار می‌رود تا ویدیوهای شما در جستجوهای یوتیوب و موتورهای جستجوی دیگر بالاترین رتبه را کسب کنند. این بخشی از مدیریت کانال ویدیویی شما است که به شما کمک می‌کند تا ویدیوهای خود را برای مخاطبان هدف قابل دسترسی کنید. با خدمات سئو یوتوب افراک، به راحتی ویدیوهای کانال یوتیوب خود را بهینه کنید.

یوتیوب

ترفندهایی برای افزایش بازدید کانال یوتیوب

ترفندهایی برای افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب وجود دارد که می‌تواند به شما در رشد کانال و جذب بازدید کمک کند. البته باید توجه داشته باشید که تضمینی برای موفقیت در این زمینه وجود ندارد و این فرآیند به طور معمول نیازمند کار سخت و استراتژی‌های قوی است. اینجا چند ترفند برای افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب را بررسی می‌کنیم:

۱. کیفیت محتوا: تولید محتوای مفید، جذاب و با کیفیت می‌تواند باعث افزایش تعاملات و سابسکرایبرهای بیشتر شود که در نتیجه باعث افزایش بازدید شود.

۲.کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ویدیو شما می‌تواند بهترین راه برای بهبود جستجوی یوتیوب و افزایش بازدید باشد.

۳.عنوان جذاب: استفاده از عناوین جذاب کاربران را به ویدیوهای شما جلب می‌کند.

۴. توضیحات کامل: توضیحات کامل و مرتبط با محتوای ویدیو، به کاربران کمک می‌کند تا متوجه محتوای ویدیو شوند و این می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی در جستجوهای یوتیوب کمک کند.

۵. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی: لینک ویدیوهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و توجه مخاطبان در شبکه های اجتماعی را به ویدیوی یوتیوب خود جلب کنید.

۶. تعامل در کانال: پاسخ دادن به نظرات و پیام‌های کاربران و ایجاد ارتباط با آنها باعث ایجاد اعتماد و وفاداری مخاطبان به کانال شما می‌شود.

۷. تولید محتوا به صورت منظم: تولید محتوا به صورت منظم، به حفظ و جلب توجه مخاطبان جدید کمک کند.

۸. همکاری با بقیه یوتیوبرها: همکاری با دیگر یوتیوبرها و ایجاد ویدیوهای مشترک می‌تواند به جذب بیشتر افراد کمک کند.

افراک برای سئو ویدیوهای یوتیوب چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

  • انتخاب تگ مناسب: یکی از راه‌هایی که می‌توان به یوتیوب نشان داد ویدیو در چه زمینه‌ای است تا آن را به مخاطب هدف نشان دهد، تگ و برچسب است. افراک بهترین تگ‌ها را متناسب با ویدیوی شما انتخاب می‌کند.
  • نوشتن عنوان و توضیحات: عنوان محتوا اولین چیزی است که کاربر تصمیم می‌گیرد ویدیو را تماشا کند یا خیر! افراک در نوشتن عنوان و توضیحات ویدیوها به شما کمک می‌کند.
  • پیشنهاد موضوع ویدیو: باید با توجه به نیاز مخاطب و شناخت آنها، ویدیو تولید کنید! افراک با توجه به فعالیت شما، موضوعات پربازدید را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • کاور ویدیو: کاور یا تامبنیل (Thumbnail) یکی دیگر از موارد مهم و تاثیرگذار بر تعداد بازدید و سابسکرایبرهای شماست که این روزها یوتیوبرها از کاورهای جذاب برای ویدیوهای خود استفاده می‌کنند. افراک با توجه به ویدیو و موضوع آن، جذاب‌ترین کاور را به شما پیشنهاد می‌دهد.

کلام آخر

این روزها یوتیوبر شدن به دلیل کسب درآمد دلاری از یوتیوب، به شغلی پردرآمد، شیرین و در عین حال سخت تبدیل شده است. برای آن‌که ویدیوهایتان بازدید بیشتری بگیرد، لازم است استراتژی قوی داشته باشید و ویدیوهای خود را بهینه کنید. افراک با توجه به تجربه زیادی که در زمینه تبلیغات به خصوص تبلیغات گوگل و یوتیوب دارد، می‌تواند راهنمای خوبی برای شما در زمینه تبلیغات باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*