فروش شیائومی 14

شیائومی 14 و 14 پرو رکورد فروش را جابه‌جا کردند

تمام موجودی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 14 ظرف چهار ساعت از آغاز فروش به پایان رسید! رکورد فروش دنیای موبایل توسط گوشی‌های Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro شکسته می‌شود؟

شیائومی هفته گذشته دو گوشی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را به‌عنوان نخستین پرچمداران مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار کرد. فروش این گوشی‌ها چند روز پس از رونمایی اولیه به‌طور رسمی آغاز شد و در فاصله‌ای بسیار اندک، رکوردهای فروش فوق‌العاده‌ای از سوی این دو پرچمدار جذاب ثبت شد.

فروش شگفت‌انگیز شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در چین

بر اساس پستی که کمپانی شیائومی در شبکه Weibo منتشر کرده، سری Xiaomi 14 موفق شده رکوردهای مهمی از جمله رکورد «بیشترین فروش روز اول» و «بیشترین فروش در یک روز کامل» در فروشگاه‌های بزرگ کشور چین را از آن خود کند. بر اساس گزارش‌های رسیده، تمامی موجودی این دو گوشی ظرف تنها 4 ساعت به پایان رسید. این اتفاق حاکی از عملکرد شگفت‌انگیز این دو گوشی است.

در گجت نیوز بخوانید:

مدیرعامل شیائومی، قیمت شیائومی ۱۴ را توی سر آیفون زد + ویدیو

غول گوشی سازی کشور چین همچنین ادعا کرده که میزان فروش پرچمداران جدیدش در روز اول، شش برابر بیشتر از نسل قبلی بوده است. در همین راستا همچنین نایب رئیس این کمپانی هم اعلام کرد که به‌دلیل استقبال فوق‌العاده از این گوشی‌ها و ترافیک شدید خریداران، فروشگاه آنلاین شیائومی برای مدتی از دسترس خارج شده بود.

فاکتورهای متعددی در این فروش خیره‌کننده سری شیائومی 14 تاثیرگذار بوده‌اند. دلیل نخست، طراحی ظاهری فوق‌العاده این محصولات و بهبودهای چشمگیر آن در مقایسه با نسل قبلی بوده است. همچنین استفاده از چیپست‌های جدید و پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 در کنار رابط کاربری جدید و جذاب HyperOS نیز از دیگر دلایلی هستند که باعث استقبال فراوان کاربران از این گوشی‌ها شدند.

علاوه بر این، هر دو گوشی به حسگرهای Light Hunter 900 که توسط لایکا بهینه‌سازی شده‌اند مجهز بوده و از لنز منحصربفرد Summilux این برند خوشنام نیز بهره می‌برند که تجربه تصویربرداری منحصربفردی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

قیمت گوشی های Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro

قیمت مدل‌های مختلف گوشی شیائومی 14 به‌صورت زیر است:

  • 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: 546 دلار
  • 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: 587 دلار
  • 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: 628 دلار
  • 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی: 683 دلار.

از سوی دیگر، شیائومی 14 پرو هم در ظرفیت‌ها و قیمت‌های زیر به فروش خواهد رسید:

  • 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: 683 دلار
  • 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی: 750 دلار
  • 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی: 819 دلار
  • 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی (تیتانیومی): 888 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*