اولین تیزر تبلیغاتی شیائومی Mi 5، از سرعت بالای گوشی خبر می دهد

چندی پیش، عکس‌های ثبت شده توسط دوربین پرچمدار جدید شیائومی، در فضای مجازی انتشار یافتند. حالا هوگو بارا، مدیر سابق گوگل که اکنون به مقام مدیرعاملی شیائومی دست یافته، اولین تیزر ویدئویی پرچمدار جدید شرکت خود را به اشتراک گذاشت. با گجت نیوز همراه باشید.

اگر به‌خاطر داشته باشید، هنگام معرفی Google Nexus 5 شرکت گوگل با انتشار یک ویدئو به‌طور عمدی یا سهوی Nexus 5 را درخلال ویدئوهای معرفی ورژن جدید اندروید آن سال(KitKat 4.4) به نمایش کشید. اما شیائومی بسیار محتاط بوده اجازه حضور Xiaomi Mi 5 در این تیزر را صادر نکرده است. البته این موضوع، بسیارطبیعی‌ست، چرا که درغیر این‌صورت از جذابیت مراسم خود هنگام معرفی Mi 5 خواهد کاست.

در تیزر جدید شیائومی، از علائم و نمادهای سرعت به وفور استفاده شده است. برای مثال، چهره Xiao Lin Cen، رکورددار پرش از روی طناب (۱۰۹۶ بار در سه دقیقه) در این ویدئو به چشم می‌خورد. هوگو بارا پس از انتشار ویدئو بیان کرد :

تصور خود را درباره سرعت به کلی پاک کنید. #Mi5 معنای واقعی سرعت را در کمتر از یک هفته به همگان نشان خواهد داد.

قلب تپنده Mi5 که مانور زیادی برروی سرعت آن داده شده Snapdragon 820 می‌باشد که شایعات زیادی درباره آن به گوش رسیده است. مراسم معرفی پرچمدار جدید شیائومی ۲۴ فوریه (پنجم اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع : GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*