شرایط فروش تارا دستی جدید آبان 1402

شرایط فروش تارا دستی جدید در آبان 1402 اعلام شد

شرایط فروش تارا دستی جدید برای آبان ۱۴۰۲ اعلام شد. ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه می‌توانند در طرح پیش‌فروش و فروش فوری تارا شرکت کنند.

ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش‌فروش تارا دستی جدید را برای آبان ۱۴۰۲ اعلام کرد. اگرچه متقاضیانی می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند که پیش از این در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و برای سومین گروه زمستان ۱۴۰۲ و اولین گروه بهار ۱۴۰۳ اولویت‌بندی شده‌اند.

اگر شما هم شامل این افراد می‌شوید، از امروز ۱۰ آبان ماه تا شنبه ۲ هفته دیگر، ۲۰ آبان ماه مهلت دارید تا در این طرح ثبت نام کنید. قیمت مصوب فروش فوری با تحویل ۱۵ روزه این خودرو ۵۸۰ میلیون تومان است و در دو رنگ سفید و مشکی آبنوس عرضه می‌شود. اما اگر بخواهید این محصول را پیش خرید کنید، تنوع رنگی بیشتری شامل سفید، مشکی آبنوس،‌ نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، آبی کبود، آبی رویال و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لیست مشخصات و امکانات تارا آپشنال دنده دستی منتشر شد

مشتریانی که با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ ثبت نام می‌کنند، باید مبلغ ۲۳۲ میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت هزینه کنند. این ۴۰ درصد از کل مبلغ ارزش خودرو است. مشتریان با شرکت در این طرح از سود مشارکت ۱۳ درصد سالیانه بهره‌مند خواهند شد و می‌توانند از سود انصراف ۱۰ درصد سالیانه نیز استفاده کنند. این درحالیست که مشتریان با موعد تحویل فروردین ۱۴۰۲، لازم است مبلغ ۲۰۳ میلیون تومان را به‌صورت پیش‌پرداخت واریز کنند. این ۳۵ درصد از مبلغ کل خودرو است و سود مشارکت و انصراف در این طرح نیز به‌ترتیب ۱۴ و ۱۱ درصد است.

جدول شرایط فروش تارا دستی جدید – آبان ۱۴۰۲

خودروکد کلاس خودروتحویل ۱۵ روزهتحویل اسفند ۱۴۰۲تحویل فروردین ۱۴۰۳
تارا دستی V1 پلاس۳۲۲۰۹قیمت مصوب
۵،۸۰۱،۲۰۹،۱۰۰ ریال
پیش‌پرداخت
۲،۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
پیش‌پرداخت
۲،۰۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
رنگ
سفید و مشکی آبنوس
رنگ
سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، آبی کبود، آبی رویال، نقره‌ای
مبلغ پیش‌پرداخت حدود ۴۰ درصد قیمت فعلی محصول استمبلغ پیش‌پرداخت حدود ۳۵ درصد قیمت فعلی محصول است
بدون سود مشارکت و سود انصرافسود مشارکت ۱۳ درصد سالیانه
سود انصراف ۱۰ درصد سالیانه
سود مشارکت ۱۴ درصد سالیانه
سود انصراف ۱۱ درصد سالیانه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*