مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A15 5G

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G به طور کامل لو رفت

بر اساس مشخصات فنی لو رفته از گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G، این گوشی از تراشه Helio G99 مدیاتک بهره برده و به 4 یا 6 گیگ رم مجهز خواهد بود.

گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ یکی از مورد انتظارترین محصولات این کمپانی است که قرار است در سه ماه اول 2024 به‌طور رسمی رونمایی شود. این گوشی اقتصادی که در مدل‌های 4G و 5G روانه بازار خواهد شد، پیش‌تر مجهز به تراشه هلیو G99 مدیاتک در تست گیک بنچ شرکت کرده بود. اکنون اما جدیدترین اطلاعات مربوط به این گوشی به بیرون درز کرده و اطلاعات کاملی از مشخصات فنی آن را افشا می‌کند.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A15 5G

بر اساس جدیدترین اطلاعات لو رفته از Galaxy A15 5G، این گوشی قرار است به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مجهز باشد و به‌طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 13 بهره ببرد. علاوه بر این، گلکسی ای 15 همچنین در مدل‌های مختلفی با 4 یا 6 گیگ رم روانه بازار خواهد شد.

اطلاعات جدید لو رفته از این گوشی میانرده سامسونگ حاکی از این هستند که صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز بهره خواهد برد. این مشخصات البته در تناقض با اطلاعات پیشین در مورد Galaxy A15 هستند که از حضور صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد در آن حکایت داشت.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A15 5G

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی Galaxy A15 5G احتمالا 50 مگاپیکسلی بوده و بزرگنمایی ده برابری خواهد داشت. علاوه بر این، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک نمونه 2 مگاپیکسلی دیگر هم احتمالا این دوربین اصلی را یاری خواهند کرد. همچنین برای ثبت تصاویر سلفی هم شاهد تعبیه یک حسگر 13 مگاپیکسلی در گوشی آتی سامسونگ خواهیم بود.

از دیگر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A15 5G همچنین می‌توان به حداکثر 128 گیگ حافظه داخلی اشاره کرد که با بهره بردن از درگاه کارت حافظه، امکان ارتقا تا سقف یک ترابایت را هم در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بعلاوه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که با توان 25 وات شارژ خواهد شد نیز دیگر قابلیت جذاب این گوشی میانرده خواهد بود. Galaxy A15 5G همچنین روی قاب کناری به یک حسگر اثر انگشت مجهز خواهد بود که امکان احراز هویت بیومتری را فراهم خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:

گلکسی A15 5G سامسونگ با این مشخصات، یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های بازار می‌شود

منابع مختلف ادعا کرده‌اند که گوشی گلکسی ای 15 سامسونگ در رنگ‌های آبی و مشکی روانه بازار شده و در آمریکا با قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید. البته شایعات پیشین حاکی از این بودند که قیمت این گوشی در اروپا برابر با 50 یورو خواهد بود! بنابراین باید منتظر ماند و دید کدامیک از این اطلاعات در نهایت درست از آب درخواهند آمد!

لازم به ذکر است که سامسونگ تا کنون به‌طور رسمی هیچ اطلاعاتی از گوشی‌های جدیدش را تایید نکرده است. بنابراین بهتر است تا انتشار اطلاعات رسمی از نسل بعدی سری گوشی های محبوب گلکسی A منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*