شرایط فروش اقساطی جک J4 آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۲

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J4 ویژه آبان ۱۴۰۲ را منتشر کرد. قیمت کل، پیش‌پرداخت، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط این خودرو را در اینجا ببینید.

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J4 ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند با دو پیش‌پرداخت متفاوت، با حداکثر اقساط ۴۸ ماهه این اتومبیل را تهیه کنند. زمان تحویل خودرو به مشتریان نیز ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی جک J4 آبان ۱۴۰۲

قیمت مصوب خودرو جک جی ۴ کرمان موتور، ۷۶۵،۸۹۰،۰۰۰ تومان اعلام شده است و مشتریان می‌توانند با دو پیش‌پرداخت ۳۵۰ و ۴۵۰ میلیون تومانی در طرح اقساطی خرید آن شرکت کنند. جدول فروش اقساطی این خودرو به شرح زیر است:

قیمت مصوبپیش‌پرداختمدت اقساطتعداد چکمبلغ قسط هر سه ماهتحویل
۷۶۵،۸۹۰،۰۰۰ تومان۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان۱۲ ماه۴ فقره۱۱۱،۸۵۳،۲۰۰ تومان۴۵ روز کاری
۲۴ ماه۸ فقره۶۱،۶۴۱،۰۰۰ تومان
۳۶ ماه۱۲ فقره۴۸،۴۹۷،۳۰۰ تومان
۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان۱۲ ماه۴ فقره۸۳،۱۲۸،۰۰۰ تومان
۲۴ ماه۸ فقره۴۵،۴۵۱،۲۰۰ تومان
۳۶ ماه۱۲ فقره۳۵،۳۵۴،۷۰۰ تومان
۴۸ ماه۱۶ فقره۳۰،۵۸۹،۳۰۰ تومان

معرفی کوتاه جک J4 کرمان موتور

جک جی ۴، رقیب چینی خودروهای تولید داخل مثل شاهین و تارا است. این سدان اقتصادی که به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده، توانی برابر با ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. مصرف سوخت این خودرو در یک سیکل ترکیبی ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است؛ بنابراین می‌توان آن را یکی از کم مصرف‌ترین خودروهای داخل بازار ایران نیز نامید.

شرایط فروش اقساطی جک J4 آبان ۱۴۰۲

بیشتر بخوانید:

مقایسه سایپا شاهین و جک j4؛ کدام را بخریم؟

از جمله امکانات این خودرو نیز باید به کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تریم چرم، ایزوفیکس، سنسور نور، سیستم کنترل پایش باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، دو ایربگ و مانیتور جلو داشبورد اشاره کرد. دیگر اخبار خودرو را هم در گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*