واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران

واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران مشخص شد

علاوه بر شرکت معین خودرو ایرانیان، واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران مشخص شده و به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد.

اگر اخبار خودرو را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که تا به امروز برخی از واردکنندگان خودروهای خارجی به کشور مشخص شده و در سامانه یکپارچه فروش هم اسامی آنها را می‌توان مشاهده کرد. همان‌طور که به احتمال زیاد در جریان هستید، قرار است تعدادی از محصولات تویوتا از جمله تویوتا کرولا معروف به بازار کشورمان راه یابد؛ اما سوال اینجاست که واردکننده این خودرو کیست؟

واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران کیست؟

تا همین چند روز پیش در سامانه یکپارچه فروش خودرو نام شرکت معین خودرو ایرانیان به‌عنوان تنها واردکننده محصولات تویوتا به کشور ثبت شده بود؛ ولی ظاهرا این شرکت تنها نخواهد بود. با این اوصاف رقیب دیگری برای معین خودرو معرفی خواهد شد. تا آنجایی که اطلاع داریم، تیوا خودرو رایکا مجوزهای مربوطه را دریافت کرده و قصد دارد برخی از خودروهای برند تویوتا را به کشور وارد کند.

واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران

البته نام شرکت تیوا خودرو رایکا در فهرست واردکنندگان خودرو آمده بود، ولی مشخص نبود که با چه برندی کار می‌کند. در حال حاضر می‌دانیم که رایکا تصمیم گرفته با تویوتا همکاری کند. این واردکننده تا به این لحظه با پنج نمایندگی در شهرهای تهران، کرج، اهواز، شاهرود و آمل وارد فاز همکاری شده تا خدمات خودروهای وارداتی‌اش را بر عهده بگیرند.

وب سایت تیوا خودرو رایکا با نشانی tivakhodro.com هم‌اکنون در حال انجام فعالیت است که نشان‌دهنده جدی بودن وضعیت است. متاسفانه نمی‌دانیم این خودروسازی قصد دارد چه ماشین‌هایی از برند تویوتا به کشور بیاورد؛ ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که خودروهایی نظیر تویوتا راش، ولوز، اوربن کروز هیبرید، آیگو ایکس، یاریس، کرولا، یاریس کراس هیبرید، رایز و… را وارد خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*