قیمت جتا VS5

قیمت 2 شاسی بلند وارداتی جتا VS5 و VS7 اعلام شد

قیمت وارداتی جتا VS5 و جتا VS7 در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری دو شاسی بلند Jetta VS5 و Jetta VS7 ماموت خودرو را بررسی می‌کنیم.

سامانه یکپارچه عرضه فروش خودروهای وارداتی قیمت قطعی در مبادی ورودی دو شاسی بلند چینی جتا VS5 و جتا VS7 را اعلام کرد. این دو شاسی بلند وارداتی توسط ماموت خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند.

متقاضیان واجد شرایط از روز سه‌شنبه 16 آبان تا پایان روز پنجشنبه 18 آبان با مراجعه به این سامانه به آدرس https://saleauto.ir می‌توانند برای انتخاب اولویت این خودروها اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید جزئیات قیمت‌گذاری این دو خودرو را مشاهده کنید.

قیمت جتا VS5 و VS7

در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برای شاسی بلند جتا VS5 قیمت قطعی در مبادی ورودی 1 میلیارد و 695 میلیون و 700 هزار تومان و برای جتا VS7 نیز 2 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. البته این قیمت نهایی نبوده و باید به آنها سایر هزینه‌ها اضافه شود.

قیمت جتا VS7

جتا VS5 و جتا VS7 هر دو روی یک پلتفرم توسعه پیدا کردند و بین آنها اشتراکات زیادی وجود دارد. البته جتا VS7 کشیده‌تر و بزرگتر است. این دو خودرو به یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژر فولکس واگن مجهز شده‌اند که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت آیسین به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت جتا VS5

این دو شاسی بلند وارداتی از امکانات متعددی چون چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، محدودکننده سرعت، سنسور باران، سنسور نور، فناوری LED چراغ‌ها، فرمان کمکی برقی، سنسور پایش باد تایرها، 6 ایربگ 10نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی موبایل، نمایشگر لمسی، استارت دکمه‌ای، جلوآمپر دیجیتال با قابلیت شخصی‌سازی، صندلی برقی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، دوربین عقب و سانروف برقی بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*