قیمت و شرایط فروش خودروهای وارداتی جدید کیا، سوزوکی، فیات و جتا

شرایط فروش جدید خودروهای وارداتی از برندهای کیا، فیات، سوزوکی و شرکت چینی اعلام شد

شرایط فروش و قیمت خودروهای وارداتی جدید از کیا، فیات، سوزوکی و جتا رسماً مشخص شد. این 6 ماشین وارداتی به‌زودی در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند.

بنا به آخرین اخبار خودرو داخل کشور، سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش خودروهای وارداتی جدید و قیمت آن‌ها در مبادی ورودی را مشخص کرده است. این محصولات وارداتی شامل کیا سونت، زوتی DL5، فیات 500 و دو خودرو از برند جتا می‌شوند و به‌زودی رسماً برای انتخاب در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

شرایط فروش خودروهای وارداتی کیا، فیات، سوزوکی و جتا

قیمت و شرایط فروش خودروهای وارداتی جدید کیا، سوزوکی، فیات و جتا

در مجموع قیمت 6 ماشین وارداتی جدید در مبادی ورودی به اشتراک گذاشته شده که قیمت 2 مورد از این بین به‌صورت علی‌الحساب اعلام شده است. فیات 500، محصول پارسیان موتور مانلی و سوزوکی سیاز (Ciaz)، محصول راسا موتور خاورمیانه به‌ترتیب با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و 1 میلیارد تومان در سامانه به فروش گذاشته می‌شوند. 4 خودرو دیگر را هم که قیمت قطعی آن‌ها در مبادی ورودی مشخص شده است در ادامه مشاهده می‌کنید:

خودروقیمت قطعی در مبادی ورودی
کیا سونت (کوشا خودرو)1 میلیارد و 747 میلیون و 300 هزار تومان
جتا VS7 (ماموت خودرو)2 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان
جتا VS5 (ماموت خودرو)1 میلیارد و 695 میلیون و 700 هزار تومان
زوتی DL5 (پارس خودرو)826 میلیون و 500 هزار تومان

باید ذکر کرد که قیمت‌های اعلامی در لیست بالا قیمت قطعی در مبادی ورودی‌اند و هزینه‌هایی از جمله شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، اسقاط خودرو فرسوده و کرایه حمل هم در فاکتور نهایی لحاظ خواهند شد. از سه‌شنبه 16 تا پنجشنبه 18 آبان متقاضیانی که در اسفند سال گذشته اقدام به ثبت نام اولیه کرده بودند توانایی انتخاب اولویت از بین محصولات وارداتی مذکور را در سامانه یکپارچه فروش خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*