هجوم کاربران برای خرید گوشی ۴ دلاری Freedom 251، وب سایت فروش آن را از دسترس خارج کرد

اگر پیگیر اخبار ما بوده باشید ، حتما اطلاع دارید که کمپانی Ringing Bells با عرضه گوشی هوشمند Freedom 251 که تنها ۴ دلار قیمت دارد ، سروصدای بسیاری به پاکرده است.حال خبری منتشر شده که در هر ثانیه بیش از ششصد هزار نفر به وب سایت این کمپانی رجوع می‌کنند. گویا وب سایت نیز توان کنترل ترافیک را نداشته و مسئولان سایت مجبور شده‌اند تا سفارش گوشی را متوقف کنند. البته در وب سایت گفته شده که بعد از ۲۴ ساعت مشکلات برطرف شده و دوباره فروش ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Freedom 251 نام ارزان‌ترین گوشی دنیاست که تنها ۴ دلار قیمت دارد. البته از مشخصات خوبی نیز بهره می‌برد. شما با پرداخت این رقم ناچیز، یک دستگاهی که دارای صفحه‌ی ۴ اینچی qHD، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای، ۱ گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید ۵.۱، و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هست به دست خواهید آورد.

Freedom 251

جای تعجبی ندارد که پس از عرضه‌ی این گوشی اینترنت دگرگون شد. در دو نقطه‌ی زمانی به قدری این گوشی در فضای مجازی جستجو شد که از مجموع سه برابر هر دو کمپانی اپل و سامسونگ بیشتر است. حتی کارداشیان‌ها نیز نتوانستند به گرد پای این گوشی برسند.

فروش گوشی Freedom 251 متوقف شد، سایت توان کنترل ترافیک را ندارد

البته نکته‌ای که وجود دارد در حال حاضر کمی از کنجکاوی جهانیان در مورد این گوشی کاسته شده اما باز رقمی که در حال جستجوی آن هستند در مقایسه با برندها و محصولات مختلف بالاتر است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*