بهترین گوشی های میانرده جهان اکتبر ۲۰۲۳

بهترین گوشی های میانرده جهان در ماه گذشته از نگاه AnTuTu

بنچمارک AnTuTu فهرست بهترین گوشی های میانرده جهان در اکتبر ۲۰۲۳ را منتشر کرد که یک نکته عجیب در‌ وجود دارد: خبری از گوشی‌های سامسونگ نیست!

طی سالیان اخیر گوشی‌های میان‌رده جایگاه بسیار خوبی را در بین مشتریان پیدا کرده‌اند. آن‌ها محصولاتی با عملکرد بسیار مناسب در کنار قیمت پایین‌تر از پرچمداران هستند. از نظر طراحی و شکل ظاهری هم هیچ چیزی از پرچمداران کم ندارند. هر ساله صدها مدل گوشی میانرده اندرویدی وارد بازار می‌شود. همین هم انتخاب بهترین مدل از بین آن‌ها را دشوار می‌کند.

خوشبختانه پلتفرم‌های بنچمارک‌گیری مثل AnTuTu می‌توانند به ما نشان دهند که کدام گوشی‌ها توانایی بیشتری دارند و موفق به کسب امتیازات بیشتری شده‌اند. انتوتو هر ماه فهرستی از بهترین گوشی های میانرده جهان را منتشر می‌کند و حالا نوبت به ماه اکتبر ۲۰۲۳ رسیده است.

بهترین گوشی های میانرده جهان در اکتبر ۲۰۲۳

این ذهنیت در بین برخی از خریداران وجود دارد که گوشی‌های چینی فقط از نظر ظاهری زیبا هستند و از نظر سخت افزاری به پای گوشی های سامسونگ نمی‌رسند. اما حالا بنچمارک انتوتو نشان می‌دهد که هر ۱۰ گوشی برتر ماه گذشته، از نمایندگان برندهای چینی هستند و گوشی‌های سامسونگ هیچ جایی در این فهرست ندارند!

گوشی ریلمی GT Neo 5 SE با کسب ۱،۱۵۴،۶۰۰ امتیاز در جایگاه نخست این فهرست قرار دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ کوالکام قدرت می‌گیرد و توان سخت افزاری مناسبی را ارائه می‌کند. رتبه دوم متعلق به یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های کمپانی شیائومی به‌نام ردمی نوت ۱۲ توربو است. این گوشی نیز با کسب ۱،۱۵۲،۳۲۵ امتیاز توانسته رتبه دوم را به خودش اختصاص دهد. گوشی شیائومی نیز مثل همتای خود از چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ کوالکام قدرت می‌گیرد و سرعت بسیار خوبی دارد.

بهترین گوشی های میانرده جهان اکتبر ۲۰۲۳ - ردمی نوت ۱۲ توربو

گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو

رتبه سوم بهترین گوشی های میانرده جهان در اکتبر ۲۰۲۳ به iQOO Z8 تعلق دارد. این محصول از برند iQOO که خیلی در بازار ایران جا افتاده نیست توانسته با چیپست دایمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک، ۹۶۲،۶۲۹ امتیاز را به دست بیاورد. رتبه بعدی هم به یک گوشی با همین تراشه و کسب ۹۵۱،۲۲۳ امتیاز به‌نام ویوو S17 Pro تعلق دارد. گوشی Civi 3 که به چیپست مدل اولترا دایمنسیتی ۸۲۰۰ مجهز است. ردمی K60E، وان پلاس Ace Racing Edition، ردمی نوت 12T پرو و اوپو رینو ۹ پرو 5G نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*