پیکاپ پژو لندترک

معرفی پیکاپ پژو لندترک، محصول مشترک پژو و چانگان

پیکاپ پژو لندترک به‌عنوان محصول مشترک پژو و چانگان محسوب می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های پیکاپ Peugeot Landtrek آشنا می‌شویم.

شرکت پژو برای ایجاد تنوع در سبد محصولات خود طی همکاری با شرکت چینی چانگان، یک وانت سایز متوسط به نام لندترک را روانه بازار کرد. در ادامه در این بخش از از اخبار خودرو با ویژگی‌های این پیکاپ پژو آشنا می‌شویم.

معرفی پیکاپ پژو لندترک

پیکاپ پژو لندترک بر پایه وانت کایسین F70 شرکت چانگان توسعه پیدا کرده و به همین دلیل بین این دو خودرو شباهت زیادی وجود دارد. البته پژو این پیکاپ سایز متوسط خود را در اروپا فقط به بازار اوکراین عرضه کند و بازارهای آمریکای جنوبی و آفریقا به‌عنوان مقاصد اصلی این محصول شناخته می‌شوند.

پیکاپ پژو لندترک

پژو در سال 2020 میلادی به‌شکل رسمی از پیکاپ لندترک پرده برداشت. شرکت سازنده مدعی است این خودرو بیش از 2 میلیون کیلومتر را به‌شکل آزمایشی تست کرده تا قابلیت‌های آفرود، دوام و کارایی آن به تایید برسد.

پیکاپ پژو لندترک

مشتریان در بازارهای هدف می‌توانند این وانت پژو را در مدل‌های تک کابین و دو کابین به‌همراه پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی خریداری کند. لندترک از قدرت یدک‌کشی 3.5 تن بهره می‌برد و بسته به نوع پیشرانه قادر به حمل تا بیش از 1 تن بار خواهد بود.

پیکاپ پژو لندترک

مدل‌های پایه این پیکاپ از دیفرانسیل عقب بهره می‌برند، اما امکان سفارش سیستم چهار چرخ متحرک نیز برای این پیکاپ وجود دارد. همچنین این پیکاپ دو کابینه از صندلی‌هایی با ظرفیت 6 سرنشین بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*