تصاویر گلکسی A25 سامسونگ

تصاویر گلکسی A25 سامسونگ را در این رندرهای رسمی ببینید + مشخصات فنی

تصاویر گلکسی A25 سامسونگ منتشر شده که می‌تواند طراحی کامل این گوشی را به‌نمایش بگذارند. ضمنا ما مشخصات فنی گلکسی ای ۲۵ را هم به‌دست آورده‌ایم.

چند ماه پیش رندرهایی مبتنی بر فایل‌های CAD از یک گوشی موبایل منتشر شد که بر اساس ادعاها مربوط به گوشی گلکسی ای ۲۵ سامسونگ است. امروز رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده است. اما برخلاف تصاویر قبلی، به‌نظر می‌رسد این‌ها عکس‌های رسمی گلکسی A25 سامسونگ هستند که خود کمپانی آن‌ها را برای منابع تبلیغاتی خود ارسال کرده است.

تصاویر گلکسی ای ۲۵ سامسونگ

اگر این گزارش درست باشد، این تصاویر باورپذیرتر از رندرهایی هستند که پیش از این منتشر شده بود. وقتی آن‌ها را بررسی می‌کنیم، جزئیات مختلفی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ را به‌نمایش می‌گذارند. از جایگاه سنسورهای دوربین گرفته تا کلیدهای روی فریم جانبی و نمایشگر این محصول با فواصل دقیق حاشیه‌های دور آن همگی در این عکس‌های جدید نمایان است.

جزئیات و مشخصات گلکسی A25

همچنین به‌لطف این تصاویر ما اکنون می‌دانیم که گلکسی ای ۲۵ سامسونگ قرار است در چهار رنگ مختلف وارد بازار شود. این چهار رنگ را مشکی، آبی روشن، سبز لیمویی و آبی-خاکستری تشکیل می‌دهند. ابعاد گوشی برابر با ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی‌متر است و یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی در جلوی قاب آن حضور دارد. یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر کلید پاور گوشی سامسونگ نهفته است.

در جلوی گوشی سامسونگ یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (مشابه گلکسی A24) حضور دارد. در حالی که قاب پشتی این گوشی شبیه به دیگر گوشی‌های مدرن سامسونگ است و سنسورهای دوربین به‌صورت مستقل روی بدنه جای گرفته‌اند. سنسور اصلی این گوشی انتظار می‌رود که مثل نسل قبلی آن، ۵۰ مگاپیکسلی باشد. ولی اطلاعاتی از دو دوربین دیگر در دست نیست.

سامسونگ گلکسی ای ۱۴

بر اساس شایعات، یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی موبایل اقتصادی سامسونگ را بر عهده دارد که با توان ۲۵ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی One UI 6 هم به‌صورت پیش‌فرض روی این محصول نصب هستند.

گلکسی ای ۲۵ به‌تازگی با چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ و ۸ گیگابایت رم در پلتفرم بنچمارک GeekBench ظاهر شده است. شاید این چیپست خیلی توانمند نباشد، اما می‌تواند از پس کارهای روزمره کاربران مثل وب‌گردی یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و حتی اجرای بازی‌های متوسط بدون لگ برآید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*