ونوسیا V-Online DD-I

مشخصات فنی و امکانات ونوسیا V-Online DD-I پلاگین هیبرید مکث موتور منتشر شد

مشخصات فنی و امکانات ونوسیا V-Online DD-I پلاگین هیبرید مکث موتور منتشر شد. در ادامه با ویژگی‌های شاسی بلند وارداتی ونوسیا Venucia V-Online DD-I آشنا می‌شویم.

شرکت مکث موتور که مدتی قبل طرح واردات خودروهای برند چینی ونوسیا را در دستور کار خود قرار داده بود، طبق تاکید وزارت صمت برای افزایش عرضه خودروهای برقی و هیبریدی قصد دارد دو خودرو الکتریکی و نیمه الکتریکی برند ونوسیا را به ایران عرضه کند. در همین راستا اکنون مکث موتور لیست مشخصات فنی و امکانات ونوسیا V-Online DD-I پلاگین هیبرید را منتشر کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی ونوسیا V-Online DD-I پلاگین هیبرید

شرکت مکث موتور قصد دارد ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید را در تیپ تک دیفرانسیل یا FWD به بازار ایران عرضه کند. این خودرو از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 161 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

ونوسیا V-Online DD-I

در کنار موتور بنزینی، یک موتور برقی نیز وجود دارد که قادر به تولید قدرتی برابر با 150 کیلووات (برابر با 201 اسب بخار) و گشتاور 320 نیوتن‌متر است. این خودرو در حالت برقی می‌تواند مسافتی برابر با 110 کیلومتر را بپیماید، اما میزان پیمایش آن در حالت ترکیبی بنزینی و برقی به 1300 کیلومتر می‌رسد.

ونوسیا V-Online DD-I

باتری‌های این خودرو توسط جریان عادی برقی ظرف مدت 5.5 ساعت به‌شکل کامل شارژ خواهند شد، اما با استفاده از شارژ سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد. این خودرو ظرف مدت 7.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. همچنین مصرف سوخت آن به‌ازای هر 100 کیلومتر 4.4 لیتر اعلام شده و حداکثر سرعت آن نیز به 170 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌شکل برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، تریم چرمی صندلی‌ها، جک برقی صندوق عقب، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول، شارژر وایرلس، مانیتور لمسی چرخان، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

ونوسیا V-Online DD-I

از سایر امکانات این شاسی بلند وارداتی نیز می‌توان به رادار نقطه کور (BSD)، رادار هشدار خروج از خط (LDW)، رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمزهای ABS، EBD و BAS، سنسورهای نور و باران، سیستم کروز کنترل، دسته دنده شیفت بای وایر، سامانه کنترل پایداری (ESC) و ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*