اولین کامیونت برقی ایران

اولین کامیونت برقی ایران توسط شایان دیزل رونمایی شد

اولین کامیونت برقی ایران توسط شایان دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات کامیونت دافران L2 ev آشنا خواهیم شد.

شرکت شایان دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان از کامیونت برقی جدید خود به نام کامیونت L2 ev پرده برداشت. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این محصول آشنا می‌شویم.

معرفی اولین کامیونت برقی ایران

اولین کامیونت برقی ایران

کامیونت L2 ev در قالب یک کامیونت 6 تن به دو مجموعه باتری لیتیوم یونی 100 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 250 کیلومتر را بپیماید. این خودرو به موتور دانگ فنگ دانا مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با با 155 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به نیاز یک روز کاری خودرو توزیع کالا در شهر پاسخ خواهد داد.

اولین کامیونت برقی ایران

مالکان می‌توانند باتری‌های کامیونت برقی شایان دیزل را با شارژر معمولی و سریع شارژ کنند. باتری‌های این محصول با شارژ سریع ظرف مدت 1.5 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شود و ظرف مدت 45 دقیقه نیز می‌توان تا 90 درصد آن را شارژ کرد. این کامیونت الکتریکی از 5 سال گارانتی تعویض باتری نیز بهره می‌برد. در حال حاضر مشخص نیست این محصول چه زمانی تولید و با چه قیمتی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*