همراه اول

همراه اول با بانک‌های شهر و سینا با محوریت بانکداری دیجیتال یک تفاهم‌نامه امضا کرد

همراه اول در جریان برگزاری رویداد کیش اینوکس 2023 با بانک‌های شهر و سینا با محوریت بانکداری دیجیتال یک تفاهم‌نامه امضا کرد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که از 15 آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده بود، امروز پنجشنبه 18 آبان به پایان رسید. اپراتور همراه اول در روز پایانی این نمایشگاه با بانک سینا یک تفاهم‌نامه امضا کرد. از اهداف این تفاهم نامه می‌توان به هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان هر دو مجموعه اشاره کرد.

تفاهم‌نامه همراه اول با بانک‌های شهر و سینا

بر اساس تفاهم نامه همراه اول که با بانک سینا به امضا رسیده، تعاملات دو مجموعه در حوزه خدمات مالی و بانکی با رویکرد دیجیتال خواهد بود تا با استفاده از ظرفیت‌های هر دو طرف بتوان وسعت دایره خدمات بانکداری دیجیتال را افزایش داد. علاوه بر این، همراه اول یک تفاهم‌نامه مشابه را نیز با مدیران ارشد بانک شهر در حاشیه این نمایشگاه به امضا رساند.

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، با نام تجاری کیش اینوکس میزبان شرکت‌های داخلی و بین‌المللی است.

اپراتور همراه اول که به‌عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات زیرساخت ارتباطی کشور و سرمایه‌گذار در حوزه سرویس‌های مالی شامل سرویس‌های توسعه یافته بومی یا سهامداری در شرکت‌های استارتاپی است، در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود در حوزه‌های بانکی و پرداختی را به نمایش گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*