نسل جدید کاوازاکی نینجا

نسل جدید کاوازاکی نینجا، موتورسیکلت افسانه ای ژاپنی در 2 نسخه رونمایی شد

نسل جدید کاوازاکی نینجا در دو مدل 500 و Z500 معرفی شدند. در ادامه با مشخصات نسل جدید موتورسیکلت Kawasaki Ninja آشنا می‌شویم.

کاوازاکی در نمایشگاه EICMA که به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه برای سازندگان موتورسیکلت محسوب می‌شود، از نسل جدید کاوازاکی نینجا 500 و Z500 پرده برداشت. این دو موتورسیکلت از یک پیشرانه بهره می‌برند، اما بدنه آنها متفاوت است. در ادامه در این بخش از اخبار موتورسیکلت سایت گجت نیوز با مشخصات این دو محصول جدید کاوازاکی آشنا می‌شویم.

معرفی نسل جدید کاوازاکی نینجا 500 و Z500

کاوازاکی نینجا 500 اکنون از ظاهر جدیدی بهره می‌برد. از ویژگی‌های ظاهری این موتورسیکلت می‌توان به مونوشوک، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، صندلی‌های تقسیم شده و اگزوز کناری جدید آن اشاره کرد.

نسل جدید کاوازاکی نینجا

کاوازاکی Z500 نیز از یک چراغ جلوی جذاب و جدید با سه واحد LED بهره می‌برد. این موتورسیکلت اکنون دارای طراحی مشابه سری‌های Z نظیر 650، 900 و 100 است. برای کاوازاکی نینجا Z500 داشبورد LCD و سیستم ABS دو کاناله نیز نظر گرفته شده است.

نسل جدید کاوازاکی نینجا

کاوازاکی لیست مشخصات دقیق پیشرانه نینجا 500 و Z 500 را منتشر نکرده است، اما به احتمال زیاد این دو موتورسیکلت از یک پیشرانه دو قلو موازی 451 سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 45 اسب بخار و گشتاور 42 نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس 6 سرعته نیز قدرت‌ها را به چرخ‌ها می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*