نمایشگاه کار دانشگاه شریف

همراه اول با پلتفرم مصاحبه هوشمند در نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور پیدا می‌کند

همراه اول با پلتفرم مصاحبه هوشمند در نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور پیدا می‌کند. این نمایشگاه از تاریخ 21 تا 23 آبان 1402 برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ 21 و 23 آبان 1402 برگزار می‌شود. در همین راستا اپراتور همراه اول با توجه به اهمیت موضوع نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به ایجاد فرصتی ویژه برای گفتگوی بیشتر با کارجویان، سرمایه‌گذاری روی استعدادها و هدایتگری نخبگان به سمت موقعیت‌های شغلی همسو با زمینه مهارتی آنان اشاره کرد.

حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه شریف 

کارجویان متقاضی باکفایت نیز در این نمایشگاه قادر خواهند بود مهارت‌ها و داشته‌های خود را در فضایی رقابتی مورد آزمایش قرار دهند و توانمندی‌های خود را برای رسیدن به موقعیت‌های شعلی موجود در گروه همراه اول ارزیابی کنند.

در همین راستا اپراتور همراه اول با نگاهی جامع به همراه تمام موقعیت‌های شعلی در ارکان سازمانی نظیر معاونت‌های فنی و توسعه شبکه، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند تا به تشریح فرآیندهای جذب و استخدام برای کارجویان بپردازد و رزومه‌های متقاضیان را دریافت کند.

ضمن این‌که متقاضیان می‌توانند به غرفه همراه اول مراجعه کرده و با صنعت تلکام از طریق انجام بازی آشنا شوند. همچنین طی تعامل با نرم‌افزاری که همراه اول طراحی و پیاده‌سازی کرده است، به سمت مسیر شغلی مناسب با خود هدایت شوند. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در غرفه در نظر گرفته شده نیز بستر مصاحبه هوشمند را ارائه می‌دهد تا علاقه‌مندان طی 2 دقیقه معرفی خود بتوانند روزمه خود را به ثبت برسانند.

از سایر برنامه‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری 6 کارگاه برای حضور حرفه‌ای در بازار کار توسط معاونت توسعه سازمان و سرمایه‌های انسانی همراه اول اشاره کرد که دو کارگاه در فضای ورکشاپ نمایشگاهی و 4 کارگاه در داخل غرفه همراه اول برگزار خواهد شد.

از آنجایی که پیدا کردن راهی موثر برای ارتباط درست و سریع بین کارجویان و کارفرمایان به‌عنوان رسالت این نمایشگاه محسوب می‌شود، همراه اول از تمام علاقه‌مندان و حتی علاقه‌مندان به طی کردن دوره‌های کارآموزی از مسیر آکادمی همراه دعوت کرده تا در سالن تربیت بدنی استاد جباری حضور پیدا کرده و همچنین از غرفه این اپراتور بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*