تماشا کنید: تیزر جالب سونی برای کنفرانس خبری سوم اسفند – MWC 2016

سونی به تازگی تیزری منتشر کرده که در آن یک پازل ریاضی و همچنین اعلام رسمی برگزاری کنفرانس خبری در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) وجود دارد. البته این کنفرانس در سوم اسفند ماه همزمان با شروع رویداد اجرا خواهد شد، اما سوالی که باقی می‌ماند این است که کمپانی ژاپنی ( Sony ) چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

تیزر ویدیویی و همچنین دعوتنامه‌های ارسال شده اطلاعات خاصی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. شایعات درز شده نیز به قدری کم هستند که نمی‌توان آنچه که در کنفرانس خبری سونی رخ خواهد داد را حدس زد. اما با نگاهی به گذشته، می‌توان گفت که احتمال معرفی محصولات مختلف پایین‌رده و بالارده توسط کمپانی ژاپنی وجود دارد زیرا در گذشته نیز چنین اقدامی را انجام داده.

در رویداد‌های MWC گذشته ما شاهد رونمایی از پرچم‌داران گوشی‌های اکسپریا، تبلت‌های جدید، و همچنین محصولات میان‌رده بودیم. هرچند سونی بیشتر علاقه دارد تا در رویداد IFA با قدرت ظاهر شود. اگر به یاد داشته باشید گوشی‌های اکسپریا Z3 ،Z1، و Z5 در این رویداد رونمایی شدند. به نظر می‌رسد امسال نیز سونی تنها به رونمایی از چند محصول میان‌رده و پایین‌رده در MWC کفایت کرده و محصولات بالا‌رده‌ی خود را برای IFA 2016 آماده کند.

البته ما به زودی متوجه امر خواهیم شد زیرا تنها چند روز به سوم اسفند ماه باقی مانده است. تیم گجت نیوز نیز تمامی حواشی رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ را پوشش خواهد داد. پس مانند همیشه همراه با ما باشید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*