چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition معرفی شد

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition روانه بازار چین شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Tiggo 8 Plus Champion Edition آشنا می‌شویم.

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition به‌تازگی در 4 تریم مختلف با قیمت 17 هزار تا 20 هزار دلار به بازار چین عرضه شد. این خودرو یک فیس لیفت را تجربه کرده که به‌واسطه آن شاهد تغییرات زیادی در بخش کابین هستیم. البته این خودرو با همان پیشرانه بنزینی قبلی به فروش می‌رسد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند سایز متوسط چری تیگو 8 پلاس چمپیون ادیشن آشنا می‌شویم.

مشخصات چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

این شاسی بلند چینی با دو نوع پیشرانه شامل مدل 1.6 لیتری توربو و 2 لیتری توربو قابل سفارش است. پیشرانه 1.6 لیتری توربو قدرتی برابر با 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر و مدل 2 لیتری توربو نیز قدرتی برابر با 251 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو ظرف مدت 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز مصرف سوخت حدود 6.8 لیتر را به‌همراه دارد.

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

طول چری تیگو 8 پلاس Champion Edition به 4722 میلی‌متر، عرض آن 1860 میلی‌متر، ارتفاع آن 1745 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2710 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو به رینگ‌های 19 اینچی چند پره مجهز شده است. مشتریان می‌توانند این شاسی بلند سایز متوسط چینی را در دو مدل 5 نفره و 7 نفره سفارش دهند.

امکانات رفاهی و ایمنی

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

طراحان برای کابین این خودرو دو نمایشگر 12.3 اینچی به‌عنوان کلاستر و نمایشگر سیستم اطاعات سرگرمی را در نظر گرفتند و آنها را در یک قاب یکپارچه و منحنی قرار دادند. نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از تراشه اسنپدراگون 8155 نیز بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به شارژر بی‌سیم 50 واتی در کنسول میانی، سیستم عامل چری لاین 5 با هواوی کار و اپل کارپلی، فرمان‌های صوتی و کنترل از راه دور در برنامه تلفن همراه اشاره کرد.

شاسی بلند چینی

چری تیگو 8 پلاس چمپیون ادیشن از امکانات ایمنی متعددی چون رانندگی خودکار سطح 2 به‌همراه ترمز اضطراری، سیستم حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل تطبیقی و تشخیص فاصله هوشمند بهره می‌برد. از سایر تجهیزات این خودرو می‌توان به روشنایی داخلی، ظرفیت استاندارد فضای بار 1930 لیتر و سیستم گرمایش و تهویه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*