شرایط فروش پژو پارس

شرایط فروش پژو پارس معمولی و ELX در آبان 1402

شرایط فروش پژو پارس معمولی و ELX در آبان 1402 اعلام شد. ایران خودرو پژو پارس ELX و پژو پارس معمولی را به‌شکل فروش فوق العاده به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد قصد دارد پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس با موتور XU7P را ویژه منتخبان اولویت‌های پاییز 1402 به‌شکل فروش فوق العاده عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید جزئیات فروش این محصول ایران خودرو را مشاهده کنید.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند، نام آنها به‌عنوان اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده به ایران خودرو اعلام شده، این شرکت برای آنها پیامک ارسال کرده یا نام آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده، اجازه ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. متقاضیان واجد شرایط از روز سه شنبه 23 آبان تا روز پنجشنبه 9 آذر 1402 فرصت دارند تا در این طرح فروش شرکت کنند.

شرایط فروش پژو پارس معمولی و ELX

شرایط فروش پژو پارس

ایران خودرو در این طرح پژو پارس ELX با موتور XU7P را با قیمت مصوب 333 میلیون و 897 هزار و 800 تومان و پژو پارس سال با موتور XU7P را با قیمت مصوب 294 میلیون و 133 هزار و 200 تومان به فروش می‌رساند. این خودرو در رنگ سفید و با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*