تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ

تصاویر نسخه ماکت سری گلکسی اس 24 سامسونگ منتشر شد؛ چیزی تغییر نکرده است!

تصاویر ماکت گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ منتشر شد. این عکس‌ها نشان می‌دهند گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ، طراحی آشنایی دارند و چیز زیادی تغییر نکرده است.

در حالی که به زمان رونمایی و معرفی رسمی گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ نزدیک می‌شویم، هر روز در اخبار تکنولوژی شاهد انتشار اطلاعات جدید و تصاویر غیر رسمی و رندرها از این گوشی های پرچمدار مورد انتظار هستیم. بر اساس شایعات و اخباری که تاکنون منتشر شده‌اند، سری گلکسی S24 تغییرات قابل توجهی را در دل خود تجربه می‌کنند و از لحاظ سخت افزاری و قابلیت‌های هوش مصنوعی، پیشرفت خوبی را نسبت به مدل سال گذشته خواهند داشت. با این حال به‌نظر می‌رسد این گوشی‌ها از لحاظ طراحی ظاهری، تفاوت چشمگیری با نسل قبلی ندارند.

تصاویر ماکت گلکسی اس 24 سامسونگ چه اطلاعاتی به ما می‌دهند؟

به‌تازگی تصاویر نسخه ماکت گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ منتشر شده‌اند که در این عکس‌ها می‌بینیم پرچمداران جدید کره‌ای از طراحی آشنایی برخوردار خواهند بود و تغییر بزرگی نسبت به قبل نکرده‌اند. در عکس‌هایی که جدیدا منتشر شده‌اند، ما هر سه مدل این خانواده یعنی گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا را مشاهده می‌کنیم. این عکس‌ها توسط حساب کاربری SonnyDickson در شبکه های اجتماعی منتشر شده‌اند.

تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ

بر این اساس، دو مدل کوچک‌تر این خانواده، یعنی S24 و S24 پلاس دارای فریم تخت و گوشه‌های گرد هستند و سه لنز دوربین بیرون زده، تنها چیزهایی هستند که در پنل پشتی می‌بینیم. مدل بزرگ‌تر و گران‌تر یعنی Galaxy S24 Ultra با ظاهر مستطیلی‌تر، ابعاد بزرگتر و دو لنز دوربین اضافی در پنل پشتی، متمایز شده است.

تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ

پیش از این نیز رندرهایی از این گوشی‌ها منتشر شده بود که ابعاد دقیق پرچمداران جدید سامسونگ را فاش می‌کردند. طبق این اطلاعات، گلکسی اس 24 اولترا دارای ابعاد 162.3 در 79 در 8.7 میلی‌متر خواهد بود. بنابراین مدل اولترا در خانواده S24 کاملا مشابه اس 23 اولترا است و فقط عرض آن 1 میلی‌متر بیشتر شده است. از لحاظ وزن نیز ظاهرا هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و اس 24 اولترا هم‌وزن اس 23 اولترا خواهد بود.

رندرهای گلکسی اس 24 پلاس نیز نشان می‌دهند که ابعاد آن برابر با 158.5 در 75.9 در 7.75 میلی‌متر بوده و ابعاد گلکسی اس 24 نیز برابر با 147 در 70.5 در 7.6 میلی‌متر است. بنابراین این گوشی‌ها نیز ابعاد مشابهی با نسل قبلی خود با یک اختلاف یک میلی‌متری دارند. برخی شایعات حاکی از آن بودند که سامسونگ برای پرچمداران سال 2024 خود از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند و با فریم آلومینیومی خداحافظی خواهد کرد. گوشی‌هایی که ما در تصاویر منتشر شده می‌بینیم، همگی در رنگ سفید هستند، اما طبق اخبار منتشر شده، این گوشی‌ها در چهار رنگ اصلی به بازار عرضه می‌شوند و احتمالا چند رنگ دیگر هم وجود خواهد داشت که فقط به‌طور انحصاری از طریق فروشگاه سامسونگ به فروش می‌رسند.

تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ

همچنین ظاهرا سامسونگ در هر سه مدل خانواده S24 از نمایشگری با پنل LTPO استفاده می‌کند. دوربین‌های عقب این گوشی‌ها نیز پیشرفت‌هایی را تجربه می‌کنند که البته بیشتر تغییرات برای مدل اولترا اعمال خواهد شد. در نهایت قابل ذکر است که طبق اطلاعات منتشر شده، باید منتظر باشیم که گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ در ماه ژانویه 2024 (دی 1402) در رویداد گلکسی آنپکد در ایالات متحده آمریکا رسما رونمایی و معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*