آپدیت-جدید-اسکایپ

اسکایپ با قابلیت تماس تصویری گروهی برای اندروید، آپدیت شد

اسکایپ ( Skype  ) یکی از سرویسهای تماس تصویری یاهو بوده است،ولی به دلیل کارکرد خوب خود توسط مایکروسافت مورد توجه قرار گرفت و خریده شد.حالا اسکایپ در آپدیت جدید خود تماس تصویری گروهی را برای نسخه اندروید خود فعال کرده است.این ویژگی جالب خصوصیات منحصر به فردی را دارد که Skype را بیش از پیش محبوب تر نموده است.برای آشنایی با این قابلیت جدید در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هنگام خرید Skype توسط مایکروسافت ،کاربران قدیمی Skype کمی نسبت به این فروش،دلسرد شدند. در آن زمان، مایکروسافت که توسط استیو بالمر مدیریت می شد، بیشتر علاقه مند به نگه داشتن همه از خدمات و ارائه های مایکروسافت بود. اما اوضاع الان دیگر تغییر کرده است و کشتی مایکروسافت با هدایت مدیر عامل جدید Satya Nadella سیاست های دیگری را پیش گرفته است. که بیشتر تاکیید بر پیشرفت در برنامه های cross-platform دارد. مثلا برنامه OFFICE در پلت فرم اندروید و Mac OS X بسیار بیشتر نسبت به قبل پیشرفت کرده است. این سیاست cross-platform بر روی SKYPE هم تاثیر گذاشته است، و در نسخه اندروید نیز آپدیت تماس تصویری گروهی اضافه شده است.

این آپدیت که امروز توسط بلاگ SKYPE اعلام شده است، یک حرکت بزرگ از طرف تیم Skype قلمداد می شود.این آپدیت بر روی موبایلها و تبلت های اندرویدی و همچنین دستگاههای مبتنی بر IOS در “اروپای غربی و آمریکای شمالی”قابل دسترسی است.دقیقا منظور تیم Skype از کشورهای اروپای شرقی نا مشخص است، اما این تیم برنامه دارد که این ویژگی جدید را در ماه مارس جهانی سازد.این گروه تماس تصویری چقدر می تواند بزرگ باشد؟هر گروه می تواند بین ۵ تا ۲۵ عضو داشته باشد.و همچنین این تیم قول یک رابط کاربری زیبا و دلنشین را داده است که کاربران می توانند از بین چند طراحی یکی را انتخاب کنند.

قبلا پیوستن به یک تماس تصویری در Skype بسیار آسان بود و نیازی به حساب Skype یا مایکروسافت نداشت، و اشتراک گذاشتن لینک با افرادی که شما نیاز داشتید به کنفرانس ویدیوئی شما دعوت شوند یک حرکت بزرگ برای این شرکت بود و حالا افراد می توانند با استفاده از موبایل و تبلت خود هر کسی را که می خواهند به تماس تصویری خود دعوت نمایند.این بدان معنی است که هرکس می خواهد از طریق Skype با یک نفر دیگر که Skype ندارد تماس تصویری بگیرد،می تواند با هر دستگاهی این تماس را .برقرار نماید.

در ویدیوی زیر یک نگاه کوچک به قابلیت تماس تصویری گروهی Skype شده است.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*