همراه اول

از همراه اول برای مدیریت درست انرژی تقدیر شد

اپراتور همراه اول با اقدامات موثر خود در حوزه مدیریت مصرف انرژی توانست تقدیرنامه هیئت داوران هجدهمین دوره همایش مدیریت سبز را دریافت کند.

هجدهمین دوره همایش «مدیریت سبز» که اخیرا در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده بود به پایان رسید. در این دوره اپراتور همراه اول برای اولین بار در حوزه تلکام موفق به دریافت تقدیرنامه هیئت داوران شد. دانش سبز، دانشی است که در آن فرضیه‌ها و نظریه‌ها بر پایه عبور از تعارض بین رشد اقتصادی و بحران محیط زیست تبیین می‌شود. دانش سبز در چارچوب نظام مدیریت سازمانی، همان دانش مدیریت فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست محسوب می‌شود.

تقدیر از همراه اول برای مدیریت درست انرژی

با توجه به خوداظهاری واحد HSE اپراتور همراه اول که در قالب سخنرانی در بخش «منابع: فصل مشترک اقتصاد و محیط زیست با موضوع محاسبه ردپای کربن به همراه مطالعه موردی» انجام شد، هیئت داوران این همایش نیز تقدیرنامه کمیته علمی را بابت راهبری علمی و توسعه دانش سبز به سیده لیلا حاکم زاده اعطا کردند.

همراه اول

از آنجایی که شركت‌های تلكامی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق بسترسازی خدمات غیرحضوری و جلب مشارکت عمومی در مدیریت مصرف نقش تاثیرگذاری دارند، همراه اول در این حوزه پیشگام بوده و علاوه بر سایر اقداماتی که برای حمایت از محیط زیست انجام داده، با اعمال سیاست‌های ریاضتی در زمینه مصرف بهینه انرژی و در پی آن «محاسبه رد پای کربن» توانسته نخستین گام دانشی را در این صنعت بردارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*