گالری تصاویر مطبوعاتی گلکسی S7 و S7 Edge منتشر شد

با وجود اینکه در یکشنبه ای که پیش رو داریم قرار است از گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge رونمایی شود، هفته‌ی اخیر پر بود از شایعات و اطلاعات جدید در مورد پرچم‌داران جدید کمپانی سامسونگ. هرچند، تصاویر زیادی از این دو گوشی منتشر شده، اما درز رندرهایی که متعلق به کنفرانس خبری‌ست می‌تواند بهترین منبع برای دانستن شکل واقعی گوشی‌ها باشد. خبر خوب نیز این است که به تازگی چند تصویر رندر از دو گوشی گلکسی اس ۷  ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) منتشر شده و می‌توان ظاهر نهایی گوشی‌ها را دید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

به نظر می‌رسد ایوان بلس (evleaks@) با uSwitch همکاری کرده و تصاویر رندر جدیدی از گوشی‌ گلکسی S7 و S7 Edge منتشر نموده‌اند. البته تمام این رندرها در اختیار شما قرار داده شده که می‌توانید از گالری زیر مشاهده کنید. در تصاویر گلکسی S7 Edge می‌توان به صفحه‌ی بزرگ‌تر ۵.۵ اینچی گوشی پی برد. البته شایعاتی مبنی بر نرخ فوق العاده صفحه به بدنه نیز وجود دارد که در چند روز آینده به صحت آن پی خواهیم برد.

گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) شباهت زیادی به نمونه‌ی قبلی خود، گوشی گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge ) دارد. همچنین در تصاویر می‌توان به انحنای موجود در پشت گوشی پی برده و کاهش برآمدگی دوربین را نیز مشاهده کرد. البته یک نکته که کمی دانستن آن آزاردهنده خواهد بود این است که خبری از USB نوع C نبوده و دوباره از یک درگاه microUSB استفاده شده است.

البته زمان کمی مانده تا از گوشی گلکسی S7 نیز به همراه مدل دیگر آن در بارسلونا رونمایی شود، اما به نظر می‌رسد درز شایعات تا آخرین لحظه ادامه داشته باشد. گفته شده که در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا Exynos 8890 (بستگی به منطقه‌ای که عرضه خواهد شد دارد) و ۴ گیگابایت حاقظه‌ی رم استفاده خواهد شد. هرچند برای دانستن اطلاعات بیشتر باید تا یک‌شنبه صبر کرد تا کنفرانس خبری سامسونگ آغاز گردد.

منبع: androidheadline