خودرو چینی

شتاب صفر تا 100 این خودرو چینی فقط 2 ثانیه است!

شتاب صفر تا 100 خودرو چینی های فای A فقط 2 ثانیه است. در ادامه با مشخصات و جزئیات طراحی ماشین چینی HiPhi A آشنا می‌شویم.

شرکت چینی هیومن هورایزون (Human Horizons) از چهارمین محصول خود با نام های فای A در در نمایشگاه گوانگژو پرده برداشت. این خودرو از سه پیشرانه برقی بهره می‌برد و ظرف مدت 2 ثانیه می‌تواند از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات خودرو برقی HiPhi A آشنا می‌شویم.

مشخصات خودرو چینی های فای A

خودرو چینی

هیومن هورایزون همواره محصولاتی با طراحی آینده‌نگرانه طراحی می‌کند و در همین راستا خودرو های فای A نیز از طراحی آینده‌نگری بهره می‌برد. این خودرو چینی طبق های فای Z طراحی شده و شرکت آلمانی آپولو نیز در ساخت آن مشارکت داشته است. مشتریان این سدان چینی می‌توانند آن را در ابتدای سال 2025 میلادی تحویل بگیرد.

خودرو چینی

های فای A از سه پیشرانه برقی با سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برد که هر پیشرانه قدرتی برابر با 430 اسب بخار (320 کیلووات) را تولید می‌کند تا در مجموع قدرت این خودرو به حدود 1287 اسب بخار (960 کیلووات) برسد.

این پیشرانه‌ دارای روتورهای فیبرکربنی بوده که باعث می‌شود حداکثر دور 22 هزار rmp برای بیش از 30 دقیقه قابل دسترس باشد. های فای A با این پیشرانه می‌تواند ظرف مدت فقط 2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 300 کیلومتر بر ساعت است.

خودرو چینی

خودرو چینی های فای A روی معماری برقی 800 ولتی توسعه پیدا کرده و باتری آن حداکثر مصرف 1.5 مگاوات برقی را به‌همراه دارد. از ویژگی‌های طراحی این خودرو نیز می‌توان به استفاده از متریال نانو سرامیک و تیتانیوم، ترمزهای کربن سرامیکی، آینه‌های جانبی بر پایه دوربین، درهای برعکس باز شونده همانند درهای رولزرویس و رینگ‌های آلومینیومی اشاره کرد. طراحان برخی قطعات را نیز با استفاده از پرینت سه‌بعدی ساخته‌اند و توزیع وزن خودرو 50-50 خواهد بود.

HiPhi A

این خودرو چینی به تکنولوژی‌های متعددی نظیر نمایشگر روی درهای عقب مجهز شده است. سرنشینان از طریق این نمایشگر می‌تواتنند برای سایر رانندگان پیام‌هایی را به نمایش بگذارند. این خودرو قرار است در سال 2025 روانه بازار چین شود و پس از آن به بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

HiPhi A

شرکت هیومن هورایزون مدتی قبل با عرضه مدل‌های های فای X و Z در بازار آلمان و بریتانیا توانست سهمی از بازار اروپا را به خود اختصاص دهد. های فای Y به‌عنوان سومین محصول این خودروساز نیز مدتی قبل در نمایشگاه شانگهای چین به معرض نمایش درآمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*