OPPO یک سیستم جدید شارژ در MWC 2016 معرفی خواهد کرد

دیگر چیزی به شروع رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) باقی نمانده و گویا مشخص شده که باید منتظر چه چیزی در کنفرانس خبری OPPO باشیم. طبق گزارشات، OPPO می‌خواهد از نسل جدید تکنولوژی شارژ VOOC رونمایی کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

سیستم شارژ VOOC به حالتی‌ست که گوشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاملا شارژ می‌کند. دستگاه‌های OPPO نیز به لطف VOOC می‌توانند در تنها ۵ دقیقه شارژ، به اندازه‌ی ۲ ساعت مکالمه دوام آورند.

OPPO یک سیستم جدید شارژ در MWC 2016 معرفی خواهد کرد ۱

آنچه که معلوم شده، گویا OPPO می‌خواهد در MWC امسال از تکنولوژی جدیدی رونمایی کند که سیستم VOOC را به سطح بالاتری خواهد برد. این سیستم، سیستم شارژ سریع بی‌سیم VOOC نام داشته و به لطف این تکنولوژی می‌توان گوشی‌ها را به سرعتی که VOOC دستگاه‌ها را شارژ می‌کند شارژ کرد، اما تفاوت اصلی اینجاست که دیگر نیازی به کابل نیست. برای شارژ در سیستم جدید کافی‌ست موبایل خود را بر روی تخته شارژ بی‌سیم قرار دهید.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این تکنولوژی جدید منتشر نشده و مشخص نشده که آیا واقعا OPPO قصد معرفی آن را در MWC 2016 دارد یا خیر و رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل بیشتر یک حدس و گمان است. تنها کاری که می‌توان کرد این است که تا سه‌شنبه صبر کرده و منتظر کنفرانس خبری OPPO ماند.

منبع: gizmochina

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*