قیمت نهایی KMC X5

قیمت نهایی KMC X5 ، شاسی بلند جدید کرمان موتور اعلام شد

قیمت نهایی KMC X5 مشخص شد. در این مقاله با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید کرمان موتور یعنی کی ام سی ایکس 5 آشنا می‌شویم.

شاسی بلند جدید کرمان موتور که با نام کی ام سی ایکس 5 در بازار شناخته شده است، به‌تازگی توسط شورای رقابت قیمت گذاری شده و حالا قیمت نهایی آن برای مصرف‌کنندگان نیز مشخص شده است. در این مقاله ما با مشخصات کامل این خودروی جدید آشنا مشویم.

طراحی ظاهری KMC X5

قیمت نهایی KMC X5

در قسمت چرخ‌ها، رینگ‌های 18 اینچی با ترکیب رنگ‌های تریم کروم و مشکی پیانویی ظاهری جذاب به این شاسی بلند داده‌‌اند. در قسمت جلو و عقب، این خودرو مجهز به چراغ‌ها با تکنولوژی ال ای دی هستند که چراغ‌های عقب برای داشتن ظاهری جذاب از عرض پهن ماشین، پیوسته هستند. سانروف این خودرو از نوع پانارومیک بوده که مجهز به سیستم‌های تشخیص مانع برای جلوگیری از بسته شدن و سیستم پاور سانروف می‌باشد.

در مورد فضای داخلی این خودرو نیز باید گفت که مجهز به 10 بلندگو و یک ساب ووفر است که بلندگو‌های جلو توانایی تغییر رنگ و قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌ها را نیز دارد. این خودرو مجهز به یک نمایشگر 12.8 اینچی و یک پشت کیلومتر 7 اینچی بوده که با توجه به سایز و ابعاد این نمایشگر‌ها و طراحی مدرن آنها، در داخل خودرو خودنمایی می‌کنند. در ضمن صندلی راننده نیز مجهز به گرم‌کن بوده و قابلیت تنظیم در 6 جهت را دارد.

امکانات و تجهیزات

در بخش امکانات و تجهیزات، کی ام سی ایکس 5 مجهز به دوربین 360 درجه، سیستم کنترل در وضعیت‌های سربالایی (HAC)، سیستم بررسی فشار باد تایر‌ها (TPMS)، سیستم ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی می‌باشد.

کی ام سی ایکس 5

مشخصات فنی کی ام سی X5

این شاسی بلند جذاب از یک موتور 1500 سی‌سی توربو شارژ با 172 اسب بخار قدرت می‌گیرد. موتور این خودرو دارای استاندارد یورو 5 است که میزان آلایندگی کمتر و بهینه‌تری دارد. این گواهی نیز به‌دلیل مجهز بودن موتور این خودرو به سیستم پاشش مستقیم سوخت (GDI) است و توان تولید حداکثر گشتاور 280 نیوتن‌متر را دارد.

سیستم گیربکس این خودرو نیز دارای یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک از نوع دو کلاچهDCT می‌باشد. سیستم ترمز هم در هر دو قسمت جلو و عقب از نوع دیسکی بوده که قسمت جلو مجهز به سیستم خنک‌کننده نیز می‌باشد.

قیمت نهایی KMC X5

شاید جذاب‌ترین بخش این مطلب بخش قیمت خودرو باشد. قیمت این خودرو بنا به قیمت‌گذاری شورای رقابت 1 میلیارد و 329 میلیون و 100 هزار تومان است و در آینده نزدیک نیز می‌توانیم شاهد حضور این خودرو در برنامه‌های فروش شرکت کرمان موتور باشیم. قطعا خودروهایی در این بازه قیمتی در بازار هستند که می‌توانند رقبای جدی در مقابل هم باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*