ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ

با ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ آشنا شوید

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مجهز شده که امکان شستشو در کمترین زمان، با حداکثر پاکیزگی و مصرف انرژی پایین را فراهم می‌کند.

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که پس از یک روز کاری سخت با انبوهی از لباس‌ها برای شستشو مواجه می‌شوند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. این ماشین لباسشویی سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی خود می‌تواند شستشوی لباس‌ها را به امری بسیار ساده تبدیل کند.

معرفی ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ

در ادامه قصد داریم شما را قابلیت‌های پیشرفته ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ که باعث آسان‌تر شدن فرایند شستشوی لباس‌ها می‌شوند، آشنا کنیم.

شستشوی لباس‌ها با هوش مصنوعی

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ

با توجه به این‌که کاربران می‌خواهند تا تجربه کاربری وسایل الکترونیکی با عادات و روحیات آنها نزدیک شود، لباسشویی سری WW90T554 به قابلیت AI Control بر پایه هوش مصنوعی مجهز شده که قادر به یادگیری عادات روزمره شستن لباس‌ها بوده و می‌تواند بهینه‌ترین و مناسب‌ترین برنامه را به کاربر پیشنهاد دهد. این بخش از دو قابلیت شامل پیشنهاد چرخه بهینه شست‌وشو (Cycle Suggestion) و یادگیری عادات شست‌وشو (Habits Learning) بهره می‌برد.

حذف پنل دکمه‌ای با طراحی دیجیتال

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ

سامسونگ برای ایجاد هماهنگی ماشین لباسشویی جدید خود با قابلیت‌های هوشمند تصمیم گرفت تا سبک طراحی دیجیتال را برای این محصول جدید در نظر بگیرد. ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ اکنون از یک نمایشگر لمسی و دیجیتال بهره می‌برد که کاربران می‌توانند به‌سرعت به تمام گزینه‌های مورد نیاز دسترسی پیدا کند. در واقع دیگر پنل کنترل دکمه‌ای روی این محصول به چشم نمی‌خورد و همه چیز دیجیتالی خواهد بود.

اضافه کردن لباس به چرخه شستشو با قابلیت Add Wash

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ

بسیاری از کاربران پس از آغاز فرایند شستشو متوجه می‌شوند که تعدادی از لباس‌ها را در دستگاه قرار نداده‌اند. در همین راستا قابلیت Add Wash می‌تواند به‌آسانی این مشکل را برطرف سازد. در واقع قابلیت ادواش ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به‌راحتی لباس‌های مورد نظر خود را به چرخه شست‌وشو اضافه کنند.

نهایت آرامش با اینورتر دیجیتال

ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند حداکثر آرامش را فراهم سازد. در واقع سامسونگ برای این محصول خود فناوری اینورتر دیجیتال را در نظر گرفته است که تجربه‌ای کم‌صداتر و قدرت بیشتر را به‌همراه دارد. فناوری اینورتر دیجیتال با استفاده از آهن‌رباهای قدرتمند می‌تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و شستشو را با صدای بسیار کمی به پایان برساند. این نوع از موتورها دارای ضمانت 20 ساله هستند که از دوام بالای آنها حکایت دارد.

افزایش سرعت شستشو با Super Speed

Samsung washing machine

این سری از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به گزینه Super Speed مجهز شدند تا کاربران بتوانند لباس‌ها را در مدت زمان کوتاهی بشویند. این تکنولوژی باعث خواهد شد تا کل فرایند شستشو طی 59 دقیقه به انجام برسد. ضمن این‌که مشخصه Speed Spray نیز علاوه بر این‌که سرعت فرایند شستشو را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود سرعت چرخش لباس‌ها برای کاهش زمان خشک شدن نیز افزایش پیدا کند.

لکه‌بری با قابلیت Eco Bubble

بسیاری تصور می‌کنند ماشین لباسشویی برای شستشو همواره به آب گرم نیاز دارد؛ اما ماشین لباسشویی WW90T554 سامسونگ با قابلیت Eco Bubble می‌تواند حتی در دمای پایین نیز یک شست‌وشوی موثر را داشته باشد. این قابلیت منحصربه‌فرد ماشین های لباسشویی سامسونگ باعث تبدیل ماده شوینده به حباب خواهد شد تا بتوانند به‌سرعت به درون بافت لباس‌ها نفوذ کنند.

این قابلیت هم از الیاف پارچه مراقبت می‌کند و هم باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی خواهد شد. در واقع فناوری Bubble Soak باعث غوطه‌وری لباس‌ها در حباب‌های فعال خواهد شد و به‌واسطه آن تمام لکه‌های سخت نظیر خون، چای، نوشابه و آرایشی و بهداشتی به‌شکل کامل از بافت لباس جدا خواهند شد.

به‌طور کلی این ماشین لباسشویی سامسونگ در قالب یک دستگاه هوشمند همه‌کاره می‌تواند یک تجربه شست‌وشوی جدید را به کاربران ارائه دهد. این دستگاه علاوه بر این‌که لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداکثر تمیزی می‌شوید، مصرف انرژی پایین‌تر و دوام بالایی را به‌همراه دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*