ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke

با ویژگی‌های ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ آشنا شوید

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ در کنار قابلیت‌های پیشرفته از طراحی نوآورانه‌ای نیز بهره می‌برد تا به‌خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهد.

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ در کنار طراحی و رنگ‌بندی منعطف، به قابلیت‌های پیشرفته و همچنین فناوری هوش مصنوعی مجهز شده تا بتواند به‌خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهد. در ادامه با قابلیت‌های پیشرفته و جزئیات طراحی این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ

قابلیت هوش مصنوعی

سامسونگ برای ماشین لباسشویی Bespoke خود چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی (AI OptiWash) را در نظر گرفته است که قادر به سنجش وضعیت لباس‌های بوده و مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز برای تمیزی 100 درصدی را با تشخیص میزان کثیفی و نوع پارچه تنظیم خواهد کرد.

همچنین کاربران نیز با سیستم توزیع خودکار (Auto Dispense) می‌توانند هر ماه یک بار در محفظه مخصوص مواد شوینده قرار دهند تا دستگاه به‌شکل خودکار بدون نیاز به تنظیم دستی چندین باره (32 بار به ازای هر بار پر شدن محفظه) فرایند شست‌وشو را انجام دهد.

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke

از آنجایی که ظرفیت این لباسشویی بزرگ است، کاربران در هر بار شست‌وشو می‌توانند لباس بیشتری را در محفظه قرار داده و دفعات شست‌وشو را کاهش دهند. همچنین چرخه شست‌وشوی فوق سریع (Super Speed) نیز ظرف مدت 28 دقیقه به‌طول می‌انجامد. البته در حالت عادی نیز ظرف مدت 45 دقیقه لباس‌ها را خواهد شست.

طراحی ساده، اما مدرن

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke

سامسونگ راحتی و تطابق سبک زندگی کاربران را در اولویت خود قرار داده و در همین راستا برای ماشین لباسشویی Bespoke نوآوری‌های هوشمندانه‌ای را با تمرکز بر اصل راحتی در نظر گرفته است. ساختار این دستگاه‌ها ساده و مدرن بوده و برای انواع فضاهای بزرگ و کوچک، قفسه‌ها و کابین‌های کاربران مناسب است.

کاهش لرزش و سروصدا

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke

از آنجایی که لباسشویی‌ها جزو لوازم خانگی پرسروصدا محسوب می‌شوند، نمی‌توان از آنها در هر ساعاتی از شبانه‌روز استفاده کرد؛ زیرا باعث بر هم زدن آرامش دیگران خواهد شد. در همین راستا سامسونگ برای رفع این چالش برای این دستگاه خود فناوری نوآورانه کاهش لرزش (Vibration Reduction+) را در نظر گرفته است که باعث کاهش سروصدا و حرکت ماشین لباسشویی در زمان فعالیت خواهد شد. اکنون کاربران می‌توانند آن را در هر ساعت شبانه‌روز روشن کنند.

در شیشه‌ای ویژه

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke

مقاومت بالای بدنه و استفاده از متریال‌های باکیفیت به‌عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های ماشین های لباسشویی هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود. درب این دستگاه از جلو باز شده و ساختار آن نیز شیشه مسطح مقاوم در برابر خط و خش است. طراحی ویژه این دستگاه و روکش بادوام آن توانسته نمای لوکسی را به‌وجود آورد.

مخزن داخلی با الگوی چرخشی

Samsung Bespoke Washer

سامسونگ الگوی چرخشی (Swirl+) مخزن داخلی این لباسشویی را ارتقا داده تا قادر باشد در چرخه آب‌کشی، میزان زیادی از آب را خارج سازد. این موضوع از کند شدن حرکت مخزن، گیر کردن و پاره شدن لباس‌ها در زمان شست‌وشو جلوگیری خواهد کرد.

چراغ داخلی مخزن

طراحان سامسونگ برای جلوگیری از گم شدن وسایل کوچکی نظیر جوراب‌ها تصمیم گرفتند یک چراغ با نور مناسب را درون مخزن لباسشویی تعبیه کنند. اکنون کاربران با این چراغ می‌توانند به‌خوبی داخل مخزن را دیده و از جا ماندن جوراب یا وسایل کوچک درون لباسشویی جلوگیری کنند.

کنترل از راه دور

سامسونگ در راستای ارتقای اکوسیستم متصل خود قابلیت اتصال هوشمند دستگاه‌ها به سیستم وای‌فای مرکزی را برای محصولات خود در نظر گرفته تا بتوان به‌آسانی آنها را از راه دور و با گوشی موبایل کنترل کرد. کاربران با اپلیکیشن ویژه SmartThings قادرند فرایندهای شروع، پایان، توقف و سایر برنامه‌های مختلف دستگاه را از راه دور کنترل کنند. ضمن این‌که امکان شخصی‌سازی برنامه‌ها نیز فراهم شده است.

ماشین لباسشویی هوشمند Bespoke سامسونگ به طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متعدد توانسته فرایند شست‌وشو لباس‌ها را به یک کار ساده برای کاربران خود تبدیل کند تا دیگر برای شست‌وشوی لباس‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین طراحی زیبا و نوآورانه آن نیز قابل شخصی‌سازی بوده تا کاربران بتوانند جذابیت خانه را دوچندان کنند. علاوه بر این، این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شدند تا با مصرف پایین انرژی به حفظ سیاره زمین کمک کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*