اولین تصاویر رسمی کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت

اولین تصاویر رسمی از کیا سورنتو مدل 2024 با تغییرات چشمگیر در طراحی

اولین تصاویر رسمی از مدل 2024 فیس لیفت کراس اوور کیا سورنتو منتشر شد. این شاسی بلند در نمای بیرونی و کابین تغییراتی محسوس را تجربه کرده است.

معرفی اخیر هیوندای سانتافه مدل 2024 نسل جدید به اندازه کافی سر و صدا به پا کرد و به نظر می‌رسد حالا باید منتظر رونمایی کامل از نسخه جدید محصول دیگر گروه هیوندای یعنی کیا سورنتو باشیم. اخیراً اولین تصاویر رسمی از این کراس اوور سایز متوسط به اشتراک گذاشته شده و با توجه به آن‌ها، کیا سورنتو مدل جدید در میانه نسل کنونی دستخوش تغییراتی جزئی در طراحی یا به عبارتی فیس لیفت شده است.

تصاویر رسمی مدل 2024 کراس اوور کیا سورنتو

تصاویر سورنتو مدل جدید نشان می‌دهند که برای نمای جلو این خودرو چراغ‌های به شکل حرف T به‌همراه دی‌لایت‌ها در قسمت بالایی آن‌ها در نظر گرفته شده است. جلوپنجره و ورودی پایین سپر هم تغییراتی را به خود دیده‌اند و در دو گوشه ورودی‌های عمودی بزرگ جا دارند. حتی یک صفحه محافظ یا اسکید پلیت نقره‌ای در قسمت پایین به چشم می‌آید و دیگر اثری از لوگو کیا وسط جلوپنجره نیست؛ در عوض، لوگو به بالای جلوپنجره بین دی‌لایت‌ها انتقال پیدا کرده است.

نمای جلو کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت

علی‌رغم تغییرات در نمای جلو کیا سورنتو مدل 2024، نمای کناری این شاسی بلند کره‌ای دست‌نخورده باقی مانده است. البته رینگ‌های آلیاژی آن طراحی متفاوتی نسبت به گذشته دارند. در نهایت، در نمای عقب سورنتو حالا چراغ‌هایی با تفاوت جزئی در طراحی و همچنین گرافیک جدید قرار گرفته‌اند. پیش‌تر در نسخه قبلی هر چراغ عقب شامل دو واحد جداگانه از هم می‌شد، ولی حالا این دو واحد به شکلی ظریف به یکدیگر متصل شده‌اند. ظاهراً ضمن این‌ها چراغ‌های دنده عقب پایین‌تر و زیر صفحه محافظ جا گرفته‌اند.

نمای عقب کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت

کیا به‌روزرسانی‌هایی را هم در کابین سورنتو جدید صورت داده است. اکنون ورودی‌های هوای عمودی بزرگ وسط داشبورد این کراس اوور جای خود را به ورودی‌هایی باریک‌تر داده‌اند که هم فضای بیشتری را برای نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات و سرگرمی فراهم کرده‌اند و هم احتمالاً طراحی کلی داشبورد را مرتب‌تر جلوه می‌دهند. سیستم تهویه با تعبیه دکمه‌های لمسی به‌جای نمایشگر قبلی به سبک و سیاق قدیمی، به‌روزتر شده است. ضمناً سیستم تشخیص اثر انگشت بقیه خودروهای گروه هیوندای به سورنتو جدید انتقال پیدا کرده است.

کابین کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت

علاوه بر این‌ها، شاسی بلند سایز متوسط سورنتو با رنگ‌های جدید برای فضای داخلی عرضه می‌شود. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به خاکستری (Interstellar Grey)، سبز (Cityscape Green)، قهوه‌ای و همچنین رنگ دیگری با نام Volcanic S اشاره کرد.

کابین کیا Sorento فیس لیفت

جزئیات بیشتر در رابطه با کیا سورنتو مدل 2024 فیس لیفت از جمله مشخصات فنی آن اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد تا شهریور) به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*