کوییک GX

کوییک GX سایپا با این مشخصات روانه بازار می‌شود+عکس

مشخصات و امکانات کوییک GX سایپا اعلام شد. شرکت سایپا کوییک جی ایکس را در تیپ پایه (LOW) و تیپ فول آپشن (HI) به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سایپا تصاویر و لیست مشخصات کوییک GX را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد آن را در دو تیپ لو (LOW) و تیپ فول آپشن (HI) روانه بازار کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات دو تیپ سایپا کوییک GX آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی کوییک GX سایپا

کوییک GX

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد به‌زودی محصولات جدید خود از جمله سهند و اطلس را به موتور M15 GSi (M15i) مجهز کند، اما ابتدا این پیشرانه روی تیپ‌های کوییک GX نصب خواهد شد. در همین راستا تیپ لو آپشن و تیپ فول آپشن این خودرو به پیشرانه 8 سوپاپ ارتقا پیدا کرده M15 GSi مجهز شده‌اند.

کوییک GX

این پیشرانه تغییرات فنی متعددی را تجربه کرده و مهندسان مواردی چون بهینه‌سازی سرسیلندر جدید با هدف ارتقای محفظه احتراق، خنک‌کاری، پورت‌های هوا و دود را برای آن در نظر گرفتند و این موتور را به تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ (CVVT) و میل‌سوپاپ جدید مجهز کردند. همچنین نسبت تراکم موتور با استفاده از طراحی پیستون‌های جدید تا 10.5 افزایش پیدا کرده است.

چنین تغییراتی باعث شده تا این پیشرانه بتواند اکنون قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند که نشان می‌دهد قدرت و گشتاور آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. نسخه قبلی قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 130 نیوتن‌متر را به‌همراه داشت.

امکانات رفاهی و ایمنی کوییک جی ایکس

کوییک GX

تیپ پایه کوییک GX-L از همان داشبورد سری کوییک S بهره می‌برد؛ اما طراحان برای تیپ فول یا GX-H از پوسته داشبورد جدیدی استفاده کردند. این نسخه از سیستم ناوبری، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دید عقب و مانیتور لمسی سود می‌برد، اما تیپ پایه از آنها بی‌بهره مانده است. ضمن این‌که نسخه فول به صندلی‌های چرمی و شیشه‌های عقب دودی نیز مجهز شده است. تصاویر کاتالوگ نشان می‌دهد تیپ فول به رینگ‌های آلومینیومی نیز مجهز خواهد بود.

از امکانات رفاهی و ایمنی مشترک تیپ‌های کوییک GX-H و GX-L نیز می‌توان به سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، روف رک، بالابرهای برقی شیشه‌ها، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی، سامانه کنترل پایداری (ESC)، ترمزهای ABS و EBD، چراغ‌های روز (دی لایت و پوزیشن لایت)، سیستم نمایش کنترل باد تایرها (TPMS) و سنسور نور اشاره کرد.

کاتالوگ

Saipa Quick new

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*