بهترین خودروهای سال 2023

بهترین خودروهای سال 2023 از نگاه کارباز

بهترین خودروهای سال 2023 از نگاه کارباز معرفی شدند. مجله خودرویی CarBuzz بهترین ماشین های سال 2023 را در 10 دسته مختلف معرفی کرد.

رسانه خودرویی کارباز همانند سال‌های گذشته با بررسی بیش از 150 هزار خودرو توانست لیستی از بهترین خودروهای سال 2023 را در 10 دسته مختلف تهیه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با بهترین ماشین های سال 2023 آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین خودروهای سال 2023 از نگاه CarBuzz

رسانه خودرویی CarBuzz بهترین خودروهای سال را در 10 بخش شامل خودرو مردمی، خودرو ناجی سیاره زمین، خودرو خانوادگی، خودرو پیست، خودرو برقی لوکس، بهترین کابین، خودرو لوکس خانوادگی، خودرو اسپرت مقرون‌به‌صرفه، خودرو آفرود و رویای طرفداران تکنولوژی معرفی کرد که در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

خودروی مردمی: بیوک انویستا 2024

بهترین خودروهای سال 2023

بیوک انویستا در قالب یک خودرو لوکس روانه بازار شده و نسبت به سایر خودروهای لوکس دارای قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای است. در حالی که قیمت اکثر خودروهای جدید بازار آمریکا به بیش از 50 هزار دلار می‌رسد، بیوک انویستا توانسته مجموعه‌ای کامل از یک خودرو ایده‌آل شامل امکانات پیشرفته، طراحی جذاب، راحتی و کارایی بالا را با قیمت 25 هزار دلار به مشتریان خود ارائه دهد.

خودروی ناجی سیاره زمین: تویوتا پریوس 2023

بهترین خودروهای سال 2023

تویوتا برای نسل جدید پریوس مواردی چون قیمت رقابتی، امکان ایمنی متعدد، کابین ارگونومیک و پرفورمنس مناسب را در نظر گرفت و توانست آن را نسبت به نسل قبلی به گزینه جذاب‌تری برای مشتریان تبدیل کند. تویوتا پریوس در نسخه پلاگین هیبرید نیز قابل سفارش است که از قوای محرکه پیشرانه 200 اسب بخاری بهره می‌برد و می‌تواند مسافت 70 کیلومتر را به‌شکل تمام برقی بپیماید.

خودروی خانوادگی: تویوتا گرند هایلندر 2024

بهترین خودروهای سال 2023

تویوتا گرند هایلندر که در سال 2023 در قالب یک شاسی بلند بزرگ سه ردیف روانه بازار شده با ایمنی بالا، کابین جادار، سه موتور مناسب و کیفیتی در سطح خودروهای لوکس توانست بالاتر از رقبایی نظیر کیا تلوراید عنوان بهترین خودرو خانوادگی را از آن خود کند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در نسخه پایه با موتور توربوشارژ ارزان، نسخه هیبریدی با بهترین مصرف سوخت و نسخه هیبردی مکس با ترکیبی از بهترین مصرف سوخت و پرفورمنس سفارش دهند.

خودروی پیست: بی ام و M3 CS مدل 2024

بهترین خودروهای سال 2023

بی ام و M3 که همواره در کلاس خود سطح جدیدی را ارائه می‌داد، اکنون در مدل M3 CS توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود. این خودرو در پیست عملکردی خارق‌العاده و در جاده نیز عملکردی بسیار راحت را به همراه دارد و اهداف خودروهای سری M را به خوبی تحقق بخشیده است. در واقع بی ام و با M3 CS بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ رقبا کشیده است.

خودروی برقی لوکس: لوسید ایر گرند تورینگ 2023

بهترین خودروهای سال 2023

لوسید ایر به‌عنوان یک خودرو جدید توانست طی مدت کوتاهی به جایگاه بالاتری از تمام رقبای خود دست پیدا کند. در حالی که بسیاری از برندها طی چندین سال می‌توانند جایگاه خود در بازار را تثبیت کنند، اما لوسید با نخستین محصول خود موفق شد مرسدس بنر که اوج لوکس بودن، تکنولوژی و نوآوری محسوب می‌شد را کنار بزند. در واقع با وجود این‌که تسلا توانست بازار خودرو را متحول سازد، اما لوسید ایر آن را به خوبی تکمیل کرده است.

بهترین طراحی داخلی: بی ام و XM مدل 2023

بهترین خودروهای سال 2023

هرچند بی ام و XM در بخش‌های مختلف با ضعف‌هایی مواجه است، اما بخش داخلی این خودروی لوکس در بهترین سطح خود قرار داشته و بهتر از سایر محصولات بی ام و است. در واقع با وجود این‌که کابین خودروهای بی ام و همواره لوکس هستند، اما بی ام و برای جذب مشتریان جدید برای بخش داخلی XM نوآوری‌های متعددی را در نظر گرفته است که آن را با سایر محصولات این شرکت متمایز می‌سازد.

خودروی لوکس خانوادگی: پورشه کاین 2024

 2024 Porsche Cayenne

در حالی که بسیاری پورشه کاین را بزرگترین خیانت به میراث پورشه می‌دانستد، اما اکنون از آن به‌عنوان بهترین خودرو لوکس این شرکت یاد می‌شود. این شاسی بلند یک رانندگی پرسرعت و اسپرت را در جاده برای راننده فراهم می‌سازد و خانواده‌ها نیز حداکثر راحتی را در کابین لوکس آن تجربه خواهند کرد. پورشه کاین ترکیبی از یک خودروی اسپرت، لوکس و خانوادگی است.

خودروی اسپرت مقرون‌به‌صرفه: فورد موستانگ 2024

2024 Ford Mustang

فورد نسل هفتم موستانگ را در قالب یک خودرو فوق‌العاده روانه بازار کرده است. اکنون تمام نسخه‌های این خودرو از توانایی‌ها، هیجان، تکنولوژی و قدرت بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برند. ضمن این‌که این خودرو یک نسل دیگر نیز با پیشرانه بنزینی موستانگ قابل سفارش خواهد بود.

خودروی آفرود: شورلت کلرادو ZR2 بیسون 2024

2024 Chevrolet Colorado ZR2 Bison

بخش خودروهای آفرود قطعا یکی از دشوارترین دسته از 10 دسته بهترین خودروهای سال 2023 مجله خودرویی کارباز محسوب می‌شود. شورلت کلرادو ZR2 بیسون با وجود رقبای سرسختی چون نسخه ارتقا پیدا کرده جیپ رانگلر توانست لقب خودروی آفرود سال را از آن خود کند.

این خودرو به سیستم تعلیق ویژه‌ای مجهز شده که بین توانایی آفرود و راحتی سواری در جاده توانسته سطح جدیدی از تعادل را به وجود آورد. همچنین این خودرو به شکل استاندارد از تمام تجهیزات مورد نیاز بهره می‌برد.

رویای طرفداران تکنولوژی: مرسدس میباخ GLS مدل 2024

2024 Mercedes-Maybach GLS

عنوان رویای طرفداران تکنولوژی در آخرین دسته از 10 دسته بهترین خودروهای سال 2023 به مرسدس میباخ GLS می‌رسد. تکنولوژی همواره با لوکس بودن در یک سطح قرار ندارد، اما خودروهای لوکس معمولا از بیشترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برند که مرسدس میباخ GLS مثال بسیاری خوبی برای این موضوع است.

مرسدس میباخ GLS به بهترین شکل توانسته بین تکنولوژی، لوکس بودن و ایمنی کار تعادل برقرار کند. طراحان برای تمام سرنشینان نمایشگرهایی را در نظر گرفته‌اند و سرنشینان عقب نیز از صندلی‌های عقب بسیار لوکس و با ایمنی بسیار بالایی بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*