گوشی HTC A16 را در رنگ‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید

به تازگی ایوان بلس (evleaks@) در حساب توییتر خود رندرهای جدیدی از گوشی HTC A16 قرار داده که این موبایل را در رنگ‌بند‌ی‌های مختلفی به نمایش قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن طراحی این گوشی به نظر می‌رسد که از سری میان‌رده‌ی Desire کمپانی باشد. هرچند احتمال قرار گرفتن در سری One کمپانی HTC نیز وجود دارد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

HTC زمانی میان ۳ کمپانی بزرگ دنیا قرار داشت، اما این موضوع دیگر اهمیتی ندارد. در حال حاضر بیشتر تمرکز کمپانی بر روی کسب درآمد از محصولات خود است و سعی می‌کند تا دوباره به مسیر درستی در تجارت موبایل برگردد. HTC بر روی هدست واقعیت مجازی نیز سرمایه گذاری کرده، اما در هر صورت برای بقا در بازار نیاز دارد تا تجارت موبایل خود را درست کند. مگر این که بخواهد کاملا برند خود را تغییر دهد. در هر صورت کمپانی در حال معرفی گوشی‌های جدید است و ما نیز منتظر پرده برداری از پرچم‌دار جدید این کمپانی، One M10 هستیم.

همانطور که در مقدمه خواندید تصویر رندری از گوشی جدید HTC به نام A16 درز کرده. در رندرهای منتشر شده توسط ایوان بلس، می‌توان گوشی جدید HTC را در ۶ رنگ‌بند‌ی مختلف مشاهده کرد. هر کدام از این رندرها یک طراحی و زیبایی خاصی دارد. هر کدام از آن‌ها دارای دکمه‌هایی با رنگ‌های متفاوت هستند. همانطور که می‌بینید دکمه‌های پاور/لاک و راکرهای ولوم صدا در سمت راست موبایل قرار دارند که هر کدام دارای رنگ‌بندی متفاوت با بدنه‌اند.  متاسفانه سمت چپ گوشی در رندرها موجود نیست، اما به احتمال زیاد دارای یک درگاه سیم کارت است. در پشت گوشی نیز یک دوربین قرار گرفته که زیر آن یک فلش LED قابل رویت است.

در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که در اختیار داریم و متاسفانه منبع ما تنها به منتشر کردن رندرها بسنده کرده و اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری گوشی نشده. هرچند‌، امکان دارد در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) اطلاعات بیشتری از گوشی جدید HTC A16 منتشر گردد.

گوشی HTC A16 را در رنگ‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*