کوییک GX-L و کوییک GX-H

کوییک GX-L و کوییک GX-H چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

کوییک GX-L و کوییک GX-H به‌عنوان دو تیپ جدید سایپا کوییک جی ایکس محسوب می‌شوند؛ اما این مدل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

گروه خودروسازی سایپا مدتی قبل از کوییک GX پرده برداشت و به‌تازگی نیز کاتالوگ دو تیپ GX-L و GX-H آن را منتشر کرد. هرچند دو این خودرو دارای مشخصات فنی یکسانی هستند، اما در قالب دو تیپ کم آپشن و آپشنال روانه بازار خواهند شد و به همین دلیل در بخش امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با تفاوت‌های کوییک GX-L و کوییک GX-H آشنا می‌شویم.

تفاوت کوییک GX-L و کوییک GX-H

کوییک GX-L و کوییک GX-H

کوییک GX-LOW و کوییک GX-HI در بخش امکانات دارای 7 تفاوت هستند. در واقع در لیست امکانات عمومی،  تیپ L از رینگ 14 اینچی فولادی و تیپ H از رینگ 14 اینچی آلومینیومی بهره می‌برد.

در بخش امکانات اختصاص نیز بین این دو خودرو 6 تفاوت وجود دارد. سایپا برای کوییک GX-H امکاناتی چون شیشه دودی در پنجم و درهای عقب، سیستم ناوبری جی پی اس، دوربین عقب، مولتی‌مدیا با نمایشگر 7 اینچی، صندلی با روکش چرم و کنترل صدا از روی فرمان را در نظر گرفته است که تیپ GX-L از آن بی‌بهره مانده است.

گفتنی است سایپا کوکک GX در هر دو مدل به یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته معمولی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*